Οι κ.κ. Kenji Nagai της Ken s Factory και ο Keiji Kawakita της Hot-Dock Custom-Cycles ήταν οι τυχεροί που ανέλαβαν να δημιουργήσουν τα πρωτότυπα γλυπτά τους με βάση το εξακύλινδρο K1600GTL. Αυτοί, με τη σειρά τους, πεπεισμένοι πως το αποτέλεσμα της δουλειάς τους δεν έπρεπε να τίποτε να θυμίζει τη μοτοσικλέτα από την οποία ξεκίνησαν, κράτησαν μόνο τον κινητήρα και το πλαίσιο, με τον Kawakita να διατηρεί στο σχέδιό του και το Duolever μπροστινό.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από αυτόν τον τελευταίο και τη δημιουργία
της Hot-Dock Custom-Cycles, την οποία ο Keiji Kawakita εύγλωττα αποκαλεί
"Juggernaut".
Με εμφάνιση Mad Max
και όργανα τοποθετημένα στα πλαϊνά της μοτοσικλέτας, ο δημιουργός του μας εξηγεί
πως "βρήκα μια παλιά φωτογραφία από
τον πίνακα οργάνων κάμπριο που έμοιαζε να βγήκε από το κοντινό μέλλον και
σκέφτηκα μια μοτοσικλέτα με αυτήν την αίσθηση. Κοιτώντας το Duolever μπροστινό
πίστευα πως θα μπορούσα να το καταφέρω με το Κ1600GTL. Στην πραγματικότητα η δουλειά ήταν
πολλή και σκληρή. Ακόμη κι όταν είχα τελειώσει, ακόμη δεν ήμουν σίγουρος αν η
δουλειά μου ήταν ολοκληρωμένη. Αλλά έτσι δε
γίνεται πάντα με
το customizing;"
Ο Kenji Nagai πάλι προτίμησε να αφαιρέσει το Duolever και στη θέση του κατασκεύασε στο χέρι ένα αλουμινένιο τετρακάλαμο πιρούνι τύπου Girder. Ονόμασε τη μοτοσικλέτα του Ken s Factory Special, αντικαθιστώντας το φέρινγκ του Κ1600GTL με ένα μικροσκοπικό αλουμινένιο μασκάκι. Αυτό ωστόσο που βγάζει μάτια είναι οι γιγάντιοι τροχοί του, με διάσταση 23 ίντσες μπροστά και 20 πίσω. Ο Nagai-san μας εξηγεί: "Στην αρχή είχα ένα στυλ bagger στο μυαλό μου, έτσι το φανταζόμουν κοιτώντας την τουριστική του όψη. Θα ήταν όμως πολύ προφανής επιλογή. Έτσι σκέφτηκα να το προσεγγίσω διαφορετικά. Κατέληξα στο digger. Το μακρύ και λεπτό σχήμα του θα έκανε τον εξακύλινδρο κινητήρα να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο."
Το σχέδιο "Ignite Straight Six" είναι μια προωθητική καμπάνια για την Ιαπωνία και, κρίνοντας από τη δουλειά των δύο δημιουργών, μάλλον καταφέρνει τον στόχο της, δηλαδή να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού και να δημιουργήσει θόρυβο γύρω από την εξακύλινδρη BMW.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr