net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Derbi GPR 50 2T & 125 4T

Δυο street entry level μοντέλα με τα οποία έχουμε ασχοληθεί ουκ ολίγες φορές στο mototriti.gr, είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τη Derbi. Πρόκειται για το νέο GPR 50 και το GPR 125, που έχουν τα φόντα ώστε να αλλάξουν για πάντα τη θεώρηση μας περί των «εισαγωγικών» μοτοσικλετών!

 
Tόσο το νέο δίχρονο GPR 50, όσο και το τετράχρονο GPR 125, διαπνέονται από το αγωνιστικό πνεύμα της Derbi, η οποία έχει κατακτήσει συνολικά 19 παγκόσμιους τίτλους στη ταχύτητα. Με σχεδίαση και προσοχή στη λεπτομέρεια που θα ζήλευαν πολλά από τα σημερινά supersport, τα GPR 50 & 125 απευθύνονται σε νέους αναβάτες που επιθυμούν μια πραγματική πρώτη μοτοσικλέτα για τα πρώτα τους βήματα στο δίτροχο κόσμο.

Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το USD πιρούνι 41 χλστ. και ο μπροστινός δίσκος διαμέτρου 300χλστ. με τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα, δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης σε ότι αφορά στο «ποιόν» των δύο μοντέλων. Entry level μεν, χωρίς παραχωρήσεις δε! Σε ότι αφορά στους κινητήρες, το νέο GPR 50 εξοπλίζεται με έναν δίχρονο, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο 50 κυβικών, ο οποίος κατασκευάζεται από το Piaggio Group. Λιπαίνεται με ξεχωριστή μίξη, έχει βαλβίδα reed στην εισαγωγή και το κιβώτιο των 6 σχέσεων εξασφαλίζει πλήρη εκμετάλλευση της ισχύς του.

Το GPR 125 φέρει μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 124κ.εκ., με τέσσερις βαλβίδες, δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους και υγρόψυξη. Η απόδοση του είναι 15 ίπποι στις 9.250σ.α.λ. και όπως και στο GPR 50, η ισχύς αυτή διαχειρίζεται αποτελεσματικά μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

Τα μοντέλα Derbi Senda GPR 50 & GPR 125 4T είναι διαθέσιμα στα σημεία πώλησης Derbi, στις εξής τιμές:

GPR 50 2T: 3.100 ευρώ

GPR 125 4T: 3.950ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά GPR 50

Κινητήρας: Μονοκύλινδρος 2-χρονος
Κυβισμός: 50κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 2,7 ίπποι / 6.500σ.α.λ.
Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ Dell Orto PHVA 17,5
Πλαίσιο: Περιμετρικό διπλής δοκού από κράμα αλουμινίου
Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down 41χλστ.
Ανάρτηση πίσω: Μονό αμορτισέρ
Φρένο εμπρός: Δισκόφρενο 300χλστ.
Φρένο πίσω: Δισκόφρενο 220χλστ.
Ελαστικό εμπρός: 110/80-17
Ελαστικό πίσω: 130/70-17
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο: 1.968/715/1.353χλστ.
Βάρος: 120κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 14,2 λίτρα

Τεχνικά χαρακτηριστικά GPR 125

Κινητήρας: Μονοκύλινδρος 4-χρονος 4-βάλβιδος
Κυβισμός: 124κ.εκ.
Μέγιστη ισχύς: 14,75 ίπποι / 9250 σ.α.λ.
Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ KEHIN CVK 30
Πλαίσιο: Περιμετρικό διπλής δοκού από κράμα αλουμινίου
Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down 41χλστ.
Ανάρτηση πίσω: Μονό αμορτισέρ
Φρένο εμπρός: Δισκόφρενο διαμέτρου 300χλστ.
Φρένο πίσω: Δισκόφρενο 218χλστ.
Ελαστικό εμπρός: 100/80-17
Ελαστικό πίσω: 130/70-17
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο: 1.968 x 715 x 1.353χλστ.
Βάρος: 145 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 14,2 λίτρα <

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ