net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

ΥΑΜΑΗΑ XJ6

APRILIA SHIVER 750

BMW F800R

KAWASAKI ER-6n

HONDA CB600F HORNET

DUCATI MONSTER 695

Naked μεσαίου κυβισμού

Για χρήση εντός ή εκτός πόλης, μοντέρνες ή κλασσικές, γρήγορες ή αργές; Γιατί όχι λίγο από όλα; Μοτοσικλέτες για αστική, αλλά και υπεραστική χρήση, με πρωτότυπη σχεδίαση και δυνατότητες επιθετικής οδήγησης Δηλαδή, μεσαίες naked… Ορίστε έξι από αυτές για budget από 6.500 έως 8.500 ευρώ.

 
Yamaha XJ6

Τιμή: 6.500 ευρώ / ABS: 7.300 ευρώ
+ Σχεδίαση, κιβώτιο ταχυτήτων
- Αταξία καλωδιώσεων, αίσθηση φρένων

Η σχεδίασή του είναι σύγχρονη και δυναμική και η ποιότητα κατασκευής του βρίσκεται συνολικά σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και προσφέρει την αίσθηση του γνώριμου περιβάλλοντος. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή στις χαμηλές στροφές και είναι πολύ ελαστικός. Το κιβώτιο είναι μαλακό και θετικότατο στις εναλλαγές των σχέσεων, ώστε να μπορείς άνετα να βάλεις μια τρίτη και να την ξεχάσεις εκεί, βολτάροντας σε χαλαρούς ρυθμούς. Οι αναρτήσεις κλίνουν προς την πλευρά της άνεσης, αποσβένοντας γλυκά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ τα φρένα είναι φιλικά και εύκολα μπορούν να παρεξηγηθούν ως αδύναμα… Η αίσθηση της μοτοσικλέτας είναι πολύ ελαφριά και το βάρος της το καταλαβαίνεις μόνο σε επιτόπιους ελιγμούς.
Κινητήρας 4Τ, 4Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 600
Ισχύς (ίπποι) 78
Βάρος (κιλά) 205

Aprilia Shiver 750

Τιμή: 7.500 ευρώ / ABS: 8.490 ευρώ
+ Δυνατότητα τριών χαρτογραφήσεων ψεκασμού
- Αίσθηση αναρτήσεων

Το δικύλινδρο hi-tech μοντέλο της Aprilia με το ride by wire γκάζι και τη δυνατότητα επιλογής 3 modes απόδοσης του κινητήρα, προβάλλει σίγουρα έναν αμιγώς streetfighter χαρακτήρα. Αυτή η εντύπωση δημιουργείται πρωτίστως από τη γωνιώδη και επιθετική του σχεδίαση. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που μπορεί να αντεπεξέλθει επιτυχώς σε όλα τα πεδία χρήσης της μεσαίας κατηγορίας των street, χωρίς να περιορίζεται σε ένα μονοδιάστατο «streetfighter» ρόλο. Το Shiver αποδεικνύεται πολυδιάστατο και ικανό να προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες, είτε πρόκειται για πόλη είτε για ταξίδι ή για σβέλτη οδήγηση σε κάποιο ορεινό στροφιλίκι. Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, πλαίσιο, κινητήρας και φρένα μπορούν να ανταποκριθούν και σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς, όμως οι μαλακά ρυθμισμένες αναρτήσεις -ειδικά το αμορτισέρ- θα ζητήσουν διακριτικά, ένα «κλικ» λιγότερο επιθετικής οδήγησης.
Κινητήρας 4Τ, 2Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 749,9
Ισχύς (ίπποι) 95
Βάρος (κιλά) 189

ΒΜW F800R

Τιμή: 8.128 ευρώ
+ Στιβαρότητα, άνεση
- Βάρος

Το F800R αποτελεί τη «γυμνή» έκδοση των F800S & ST, έχοντας κοινά με αυτά το πλαίσιο και τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 798 κ.εκ. Αυτές οι τιμές αποτελούν και τις μεγαλύτερες που έχουν ανακοινωθεί για το συγκεκριμένο κινητήρα. Η τελική μετάδοση γίνεται μέσω αλυσίδας, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο συμβατικό. Το ζητούμενο του μοντέλου είναι η άμεση επιτάχυνση σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους και το BMW αντεπεξέρχεται με άνεση.
Κινητήρας 4Τ, 2Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 798
Ισχύς (ίπποι) 87
Βάρος (κιλά) 199

Honda CB600F Hornet

Τιμή: 8.550 ευρώ / ABS: 8.360 ευρώ
+ Επιδόσεις, ποιότητα υλικών
- Σχεδίαση πίσω μέρους

Με τον προερχόμενο από το CBR 600RR κινητήρα του, το στιβαρό αλουμινένιο πλαίσιο, τις ποιοτικές αναρτήσεις και ένα κορυφαίο πακέτο φρένων, πρόκειται για την πιο δηλητηριώδη «σφήκα» που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Το Hornet μπορεί κάλλιστα να παίζει το ρόλο του καθημερινού μεταφορικού μέσου ή να μεταμορφώνεται σε «όπλο» για γενικευμένη επίθεση στις στροφές. Η αίσθηση στιβαρότητας είναι το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται ο αναβάτης. Μετά η προσοχή στρέφεται στον κινητήρα που εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Οι αναρτήσεις ικανοποιούν τόσο στη γρήγορη οδήγηση όσο και στη χαλαρή βόλτα και τα φρένα προσφέρουν εξαιρετική αίσθηση και αρκετή ισχύ, ανεξαρτήτως συνθηκών.
Κινητήρας 4T, 4K
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 599
Ισχύς (ίπποι) 102
Βάρος (κιλά) 198

Kawasaki ER-6n

Τιμή: 6.690 ευρώ / ABS: 7.340 ευρώ
+ Χαμηλή κατανάλωση, πίνακας οργάνων
- Αίσθηση φρένων

Ο δικύλινδρος και εξαιρετικός σε απόδοση εν σειρά κινητήρας και η ξεχωριστή αισθητική του είναι οι κύριοι λόγοι που διαφοροποιούν το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Ο κινητήρας του είναι σχεδιασμένος από λευκό χαρτί και διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν πολλούς να συμμερίζονται την άποψη ότι τα δικύλινδρα μοτέρ είναι η χρυσή τομή για κίνηση σε πραγματικές συνθήκες. Η δύναμη και η ροπή είναι διαθέσιμες από το χαμηλό φάσμα λειτουργίας, η ευστροφία δίνει δυνατά το «παρών», ενώ στα θετικά του συγκαταλέγεται και η αρκετά χαμηλή για τον κυβισμό και την απόδοσή του κατανάλωση. Η μοτοσικλέτα έχει μικρές διαστάσεις, ενώ η σωστή τοποθέτηση των χειριστηρίων στο τιμόνι και η φιλική θέση οδήγησης δεν προβληματίζουν. Οι αναρτήσεις του κινούνται αρκετά κοντά στο ιδανικό μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς, ενώ οι δίσκοι μαργαρίτες, που συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες, υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του συνόλου, παρά τη μέτρια αίσθηση που δίνουν στον αναβάτη. Ο πρωτότυπος πίνακας οργάνων βρίσκεται εντός του οπτικού πεδίου, είναι ευανάγνωστος και παρέχει αρκετές πληροφορίες στον αναβάτη, δεν διαθέτει όμως δείκτες βενζίνης και θερμοκρασίας.
Κινητήρας 4Τ, 2Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 649
Ισχύς (ίπποι) 72,1
Βάρος (κιλά) 200

Ducati Monster 695

Τιμή: 7.990 ευρώ
+ Αξιοπιστία, σχεδιασμός
- Χαμηλή ιπποδύναμη

Με τον κινητήρα του Monster 620 να παίρνει… προαγωγή και μάλιστα 75 ολόκληρων κυβικών, αλλά και 10 περίπου ίππων, επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη ισχύ/κυβικό εκατοστό από οποιαδήποτε άλλη αερόψυκτη Ducati μέχρι σήμερα. Είναι μία μοτοσικλέτα που θα καλωσορίσει τους νέους αναβάτες, αλλά παράλληλα θα παραμείνει και μία Ducati, προσφέροντας επίπεδα απόδοσης που θα συγκινήσουν και τους πιο έμπειρους. Η απόδοση βρίσκεται στα 73 άλογα, έναντι των 63 του 620. Ο συμπλέκτης είναι καινούργιος και ελαφρύτερος, ενώ ένας αισθητήρας Λ στην εξαγωγή συνδυάζεται με τον ψεκασμό και την κεντρική μονάδα της Magneti Marelli για να περάσει το 695 τις προδιαγραφές EuroIII. Επανασχεδιασμένη και πιο όρθια είναι η θέση οδήγησης. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο 43 χιλιοστών της Marzocchi, ενώ το πίσω είναι ρυθμιζόμενο από τη Sachs. Τα γραφικά είναι επίσης νέα, ενώ η φωτεινότητα του νέου πάνελ είναι πλέον ρυθμιζόμενη και καλώδιο δεν… φαίνεται πουθενά! Σημαντικό είναι το γεγονός ότι, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία, η αξιοπιστία βρίσκεται σε τέτοια επίπεδα που το πρώτο service θα γίνεται στα 12.000 χιλιόμετρα!
Κινητήρας 4Τ, 2Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 695
Ισχύς (ίπποι) 73
Βάρος (κιλά) 168

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ