net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο Z 1000, αλλαγές σε Vesrys και GTR 1400

Αντεπίθεση σε όλα τα μέτωπα φαίνεται πως είναι η πολιτική της Kawasaki για το 2010, αφού τρία από τα σημαντικότερα μοντέλα στη γκάμα της δέχονται αλλαγές μεγάλης έκτασης. Ριζικά ανανεωμένο παρουσιάζεται το Z 1000, στο οποίο αλλάζουν κινητήρας, πλαίσιο και σχεδίαση.

 
Z 1000

Τις περισσότερες αλλαγές για το 2010 της δέχθηκε το Z 1000. Παρ΄ όλο που διατηρήθηκαν κάποιοι σχεδιαστικοί δεσμοί με το παρελθόν, οι γραμμές της μοτοσικλέτας ανανεώθηκαν σε κάθε σημείο και είναι πλέον πιο «αιχμηρές», προσδίδοντας ένα επιθετικό look. Ο κινητήρας παραμένει τετρακύλινδρος σε σειρά, αύξησε όμως τη χωρητικότητα του στα 1043 κ.εκ. (έναντι 953 κ.εκ. του προηγούμενου μοντέλου) και σύμφωνα με τη Kawasaki πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μηχανικό σύνολο. Η εταιρεία μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές για την απόδοση, αρκούμενη σε ένα λακωνικό «ανεβάζει γρήγορα στροφές». Νέο είναι επίσης και το πλαίσιο, για πρώτη φορά εξ ολόκληρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Ακολουθώντας την ίδια «φειδωλή» σε πληροφορίες τακτική όπως και με το κινητήρα, η Kawasaki δεν έχει δώσει άλλα στοιχεία για το πλαίσιο, εκτός από το ότι θα έχει γρήγορη γεωμετρία, «οριζόντια» έδραση για το πίσω αμορτισέρ και θα προσφέρει χαμηλότερο ύψος σέλας, σε σχέση με τα προγενέστερα μοντέλα.

Versys 650

Μετά από αρκετό καιρό στη παραγωγή, το Versys 650 δέχεται τη πρώτη ουσιαστική ανανέωση του. Οι αλλαγές στη σχεδίαση επικεντρώνονται κυρίως στο τμήμα της μάσκας, με τον κάθετο διπλό προβολέα και τους αεραγωγούς εκατέρωθεν να προσδίδουν μια νέα, εξίσου εκκεντρική με το προηγούμενο μοντέλο, εμφάνιση. Επανασχεδίαση έχουν δεχθεί και άλλα τμήματα και σημεία της μοτοσικλέτας, ωστόσο με εξαίρεση το μπροστινό τμήμα, η υπόλοιπη μοτοσικλέτα αναγνωρίζεται ως Versys και όχι ως κάτι εντελώς νέο. Το πλαίσιο για το μοντέλο του 2010 προέρχεται από το τελευταίας γενιάς ER-6n, ενώ τροποποιήσεις στη σέλα φροντίζουν για την άνεση των επιβατών. Υπερ της άνεσης λειτουργεί και η νέα έδραση του κινητήρα σε ελαστικές βάσεις, που αποσβένουν τους παραγόμενους κραδασμούς. Προς αυτή τη κατεύθυνση έχουν γίνει επίσης κάποιες ρυθμίσεις στο δικύλινδρο σε σειρά σύνολο των 649 κ.εκ., ώστε η λειτουργία του να είναι ομαλότερη. Σύμφωνα με τη Kawasaki, έκτος από πιο «πολιτισμένος», ο κινητήρας έχει κερδίσει σε απόδοση στη χαμηλή και μεσαία περιοχή λειτουργίας, με τη μέγιστη ισχύ όμως να παραμένει στους 64 ίππους και τη ροπή στα 6,5 kg-m.

GTR 1400

H τουριστική «ναυαρχίδα» της Kawasaki, μπορεί να μην απέκτησε night-vision και head up display σύστημα όπως ήθελαν οι φήμες, δέχθηκε όμως αρκετές αλλαγές και απέκτησε ακόμα περισσότερο εξοπλισμό. Ένα νέο traction control (KTRC) που δεν έχει καμία σχέση με την εφαρμογή του στο ZX-10R, καθώς και το δεύτερης γενιάς σύστημα συνδυασμένων φρένων με ABS (Κ-ACT, με επιλογή δύο τρόπων λειτουργίας), είναι οι νέες προσθήκες που στοχεύουν στην ασφάλεια. Ο κινητήρας έχει δεχθεί μικρές αλλαγές προκειμένου η λειτουργία του να γίνει πιο ομαλή και να ενισχυθεί η απόδοση του στις χαμηλές σ.α.λ., ενώ έχει προστεθεί ένας διακόπτης «Eco Mode», μέσω του οποίου ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφορών modes απόδοσης που αποσκοπούν στην οικονομία καυσίμου. Οι γρίλιες στα πλαϊνά του fairing μεγάλωσαν σε μέγεθος ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερη απαγωγή της θερμότητας του μοτέρ, η ζελατίνα επανασχεδιάστηκε και πλέον ρυθμίζεται ηλεκτρικά ως προς το ύψος, ενώ τέλος, οι καθρέπτες τοποθετήθηκαν σε νέα θέση προσφέροντας μεγαλύτερο οπτικό πεδίο.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ