net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Derbi GPR 125 & DRD 125 R/SM

Η Ισπανική εταιρεία που έχει καθιερωθεί ως ένας από του καλύτερους κατασκευαστές μικρού κυβισμού μοτοσικλετών, διευρύνει την γκάμα της στη κλάση των 125 κ.εκ., προσφέροντας τρία νέα μοντέλα τα οποία διακρίνονται για την ποιότητα των περιφερειακών τους και για τη σχεδίαση τους.

 
Τα μοντέλα διαθέτουν έναν νέο κινητήρα, που αποτελεί καρπό της συνεργασίας μεταξύ Piaggio και τη Derbi. Πρόκειται για ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο μοτέρ, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες. Τη τροφοδοσία του έχει αναλάβει ένα καρμπυρατέρ 30χλστ. αποδίδοντας σύμφωνα με τη Derbi 14,75 ίπποι στις 9.250σ.α.λ. που φθάνουν στο πίσω ελαστικό μέσω 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

DERBI GPR 125 4T

Το πιο εντυπωσιακό από τα μέρη της GPR 2009 είναι αναμφίβολα το καινούργιο χυτό αλουμινένιο πλαίσιο, που προσφέρει απόλυτο έλεγχο και μεγάλη ακαμψία. Το ίδιο εντυπωσιακά και αποτελεσματικά είναι το ασύμμετρο ψαλίδι και η πίσω ανάρτηση, που ακολουθούν τις τάσεις των σπορ μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ένα upside down πιρούνι της Paioli διαμέτρου 41 χλστ., με κόκκινα ανοδιωμένα καλάμια και διαδρομή 110χλστ., ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ της Ollé χωρίς μοχλικό. Τα φρένα δεν θα μπορούσαν φυσικά να υπολείπονται του συνόλου και αποτελούνται από δίσκο διαμέτρου 300χλστ. με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων μπροστά και , δίσκο διαμέτρου 220χλστ. και δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω.

DERBI SENDA DRD R / SM 125 4T

Σε δύο εκδόσεις, enduro και SM, τα Senda DRD 125 χρησιμοποιούν το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο, που προέρχεται από την οικογένεια μοντέλων, Terra. Παρά το σπορ χαρακτήρα τους και τις αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής (230χλστ εμπρός και 225χλστ. πίσω), έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή ώστε το ύψος της σέλας να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, προκειμένου να διατηρηθεί ο φιλικός τους χαρακτήρας. Σε αυτό συνηγορέι και το μικρό τους βάρος στα 124 κιλά, που ενισχύει το καθημερινό προφίλ και των δύο μοντέλων. Τόσο η μπροστινή όσο και η πίσω ανάρτηση, απαρτίζονται από εξαρτήματα κορυφαίας ποιότητας. Μπροστά υπάρχει ανάποδο πιρούνι της Paioli 41χλστ., ενώ το πίσω ατσάλινο ψαλίδι χρησιμοποιεί σύστημα Pro-Link με άρθρωση, στο οποίο προσαρμόζεται το αμορτισέρ της Ollé με ξεχωριστό gas tank ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου.

Οι τροχοί και τα φρένα διαφοροποιούνται όπως είναι φυσικό στις εκδόσεις R και SM. Η enduro R έχει τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με off-road ελαστικά, ενώ η supermotard SM είναι εξοπλισμένη με ζάντες 17 ιντσών και στους δύο τροχούς και ελαστικά ασφάλτου. Διαφορές συναντάμε και στο σύστημα φρένων όσον αφορά το μπροστινό δίσκο, με έναν wave 260χλστ. για το off-road μοντέλο και ένα μεγάλο δίσκο 300χλστ. στην έκδοση SM. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μια ακτινική δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά, ενώ πίσω το off-road μοντέλο χρησιμοποιεί έναν δίσκο wave 220χλστ. και η έκδοση SM έναν δίσκο 218χλστ. και τα δύο με δαγκάνα μονού εμβόλου. Τέλος, και τα δύο μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν περαιτέρω από την ευρεία γκάμα αξεσουάρ της DRD Parts.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ