net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πρακτικότητα, εμφάνιση, σχεδίαση και ποιότητα

Το νέο Mana GT μπορεί να κάνει πολλά πράγματα, ακριβώς όπως και άλλες μοτοσικλέτες. Το ιταλικό μοντέλο είναι σε θέση να μετατραπεί από scooter σε μοτοσικλέτα, σε GT και. πάμε πάλι από την αρχή ανάλογα το πώς θέλουμε να το οδηγήσουμε.

 
Ένα είναι το σημείο που το Mana και φυσικά και η GT έκδοση ξεχωρίζουν πραγματικά από όλες τις υπόλοιπες μοτοσικλέτες. Εκεί που έχουμε συνηθίσει την ύπαρξη του ρεζερβουάρ, η ιταλική εταιρεία επέλεξε να δημιουργήσει έναν πραγματικά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, ο οποίος θα φιλοξενήσει με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου και αρκετά άλλα πράγματα και θα κάνουν τη χρήση ενός tank bag απλά περιττή. Μπροστά από αυτόν συναντάμε ένα μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και μία ψηφιακή οθόνη. Η θέση οδήγησης της ιταλικής μοτοσικλέτας είναι άνετη. Σημείο που θα πρέπει να προσέξουν τόσο αυτοί όσο και οι πιο μεγαλόσωμοι είναι το μεγάλο πλάτος του Mana στην περιοχή των μαρσπιέ, που ανοίγει τα πόδια περισσότερο από το συνηθισμένο και τα φέρνει σε επαφή με αυτά αρκετά εύκολα, δυσκολεύοντας τους ελιγμούς με «πόδι κάτω», αλλά και την όπισθεν. Τέλος, στη σέλα του συνεπιβάτη θα βολευτεί καλύτερα κάποιος με μέσο ανάστημα.

Ο δικύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας αποδίδει, σύμφωνα με την Aprilia, 76 ίππους. Η μοτοσικλέτα ξεκινά πάντα με το γενικής χρήσης πρόγραμμα Touring, με τον αναβάτη να έχει την επιλογή του προγράμματος Sport για πιο άμεσες επιταχύνσεις και του Rain που θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Ο αναβάτης έχει επίσης τη δυνατότητα για. χειροκίνητες ή ποδοκίνητες αλλαγές ταχυτήτων, μέσω μπουτόν που βρίσκονται στο αριστερό γκριπ και από το λεβιέ στο αριστερό μαρσπιέ, αντίστοιχα. Στην πράξη, το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί πολύ καλά, στέλνοντας άμεσα τη δύναμη του μοτέρ στον πίσω τροχό ακόμη και στο Touring πρόγραμμα και παρά το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 200 χλμ.

Στον τομέα των φρένων, το Mana GT δεν διαφέρει σε σχέση με τη γυμνή έκδοση, πέρα βέβαια από την προσθήκη του δικάναλου ABS της Continental και μάλιστα στο βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας. Στην πράξη, το πακέτο πέδησης λειτουργεί αρκετά καλά, προσφέροντας πολλή δύναμη και αμεσότητα. Στους γλιστερούς ελληνικούς δρόμους, όταν ενεργοποιείται το ABS λειτουργεί σαφώς ταχύτερα σε σχέση με αντίστοιχα συστήματα προηγουμένης γενιάς.

Το Mana κινείται με άνεση με ταχύτητες κοντά στα 180 χλμ./ώρα, αλλά μέχρι εκεί. Από εκεί και πάνω αποτρεπτικά λειτουργούν οι κραδασμοί που φτάνουν στα άκρα του αναβάτη, αλλά και πιο σημαντικά, οι ταλαντώσεις που δημιουργούνται, κάνοντάς το να θυμίζει έντονα. scooter. Είναι μία μοτοσικλέτα με σαφή προτερήματα, αλλά και ελαττώματα, καθώς πάνω της συγκεντρώνει θετικά και αρνητικά στοιχεία τόσο από τον κόσμο των μοτοσικλετών όσο και από αυτόν των scooter. Η θέση οδήγησης αλλά και η γενικότερη αίσθηση παραπέμπει στις πρώτες. Η αυτόματη μετάδοση σε κάνουν να σκεφτείς «scooter».

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ