net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ηλεκτρικό scooter από τη BMW;

«Ναι», υποστηρίζει το περιοδικό Soloscooter και μάλιστα παρουσιάζει και κάποια στοιχεία που αφορούν χρονικά στη παρουσίαση του αλλά και στις επιδόσεις του. Δεν είναι η πρώτη φορά στη «μετά του C1» εποχή της BMW που συζητιέται η πρόθεση της εταιρείας να δραστηριοποιηθεί ξανά στη κατηγορία των scooter άλλωστε.

 
Πριν από μερικούς μήνες, είχαμε αναφέρει στο mototriti.gr το ενδεχόμενο της παρουσίασης ένος mega scooter από τους Βαυαρούς. Με τον δικύλινδρο κινητήρα των 800 κ.εκ. που εφαρμόζεται στη σειρά F, η BMW εξετάζει πολύ σοβαρά το στήσιμο ενός scooter σε αυτή τη κλάση κυβισμού, που θα φέρει απ ότι λέγεται επανάσταση στη κατηγορία με το επίπεδο του εξοπλισμού του και τη απόδοση του.

Όπως αναφέρετε όμως στο Soloscooter, η BMW δεν πρόκειται να επιχειρήσει απλώς μια «αντεπίθεση» στα mega scooter, αλλά να καινοτομήσει, παρουσιάζοντας ένα ηλεκτρικό όχημα στην κατηγορία αυτή. Το project σύμφωνα με τις πληροφορίες «τρέχει» παράλληλα με αυτό του μοντέλου που χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης και στην ουσία θα αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση στην οποία και θα αντικαθίσταται το δικύλινδρο σε σειρά μοτέρ, με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Φυσικά αυτό δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται αφού προϋποθέτει χώρο για τις μπαταρίες και πληθώρα άλλων μετατροπών, όμως σύμφωνα με το δημοσίευμα, στη BMW εξελίσσουν και τα δύο μοντέλα ταυτόχρονα ώστε η «πλατφόρμα» που θα χρησιμοποιείται να είναι κοινή. Η παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου scooter προσδιορίζεται χρονικά ανάμεσα στα τέλη του 2010 και στις αρχές του 2011.Στο Soloscooter επίσης αναφέρουν πως η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μία συστοιχία μπαταριών ιόντων του λιθίου, η αυτονομία θα είναι της τάξεως των 200 χλμ. και η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 120 χλμ. / ώρα.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ