Η Kawasaki φέρνει την πρώτη υβριδική μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής

Η Kawasaki φέρνει την πρώτη υβριδική μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής

Έχοντας ήδη πριν λίγο καιρό παρουσιάσει τις ηλεκτρικές Ninja e-1 και Z e-1, τώρα η Κawasaki παρουσίασε άλλη μια Ninja, αυτή τη φορά υβριδική, με το όνομα Ninja 7 Hybrid/HEV.

H Kawasaki την προμοτάρει ως την «πρώτη δυνατή υβριδική μαζικής παραγωγής» (εξαιρουμένων των σκούτερ) και ενώ στην καρδιά της δεν βρίσκουμε κάτι το ιδιαίτερο (ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρα 451cc), όλα τα υπόλοιπα πάνω στην Hybrid Ninja ξεφεύγουν από το τυπικό.



Ο αναβάτης μπορεί να διαλέξει να αλλάζει ο ίδιος τις σχέσεις ή αυτό να γίνεται αυτόματα και επίσης η μπαταρία των 48 Volt βρίσκεται στο κέντρο του πλαισίου trellis της υβριδικής μοτοσυκλέτας, ώστε το βάρος να κατανέμεται όσο το δυνατόν καλύτερα.Αυτή η μπαταρία δίνει ζωή σε έναν ηλεκτροκινητήρα 12,1 ίππων, με την συνολική απόδοση να ανεβαίνει στους 69,9 ίππους.

Αυτό φέρνει την Hybrid Ninja περίπου στην κατηγορία των μεσαίων από άποψη επιδόσεων, με την οικονομία καυσίμου ενός 250cc, ενώ (και πάλι σύμφωνα με την Kawasaki) «η άμεση επιτάχυνση ανταγωνίζεται αυτές των Supersport 1000cc με τη χρήση του e-boost».



Πέρα από το e-boost (στιγμιαία αύξηση της απόδοσης), υπάρχουν τρία riding modes: Sport-Hybrid, Eco-Hybrid και EV, με το τελευταίο να περιορίζει την ταχύτητα και να είναι κατάλληλο «για συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου χρειάζεται αθόρυβη οδήγηση, όπως μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή σε πάρκινγκ».



Όσον αφορά την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, αυτή φέρει μισό φέρινγκ με μαύρο χρωματισμό και πράσινες και γκρι λεπτομέρειες, ενώ η θέση οδήγησης φαίνεται να ακροβατεί ανάμεσα στην άνεση και στον σπορ χαρακτήρα, τουλάχιστον κρίνοντας από τις φωτογραφίες.



Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη την άνοιξη του 2024.