. Aprilia RS 660 Extrema - Test
. Aprilia RS 660 Extrema - Test
. Aprilia RS 660 Extrema - Test
. Aprilia RS 660 Extrema - Test
  • . Aprilia RS 660 Extrema - Test
  • . Aprilia RS 660 Extrema - Test
  • . Aprilia RS 660 Extrema - Test
  • . Aprilia RS 660 Extrema - Test

. Aprilia RS 660 Extrema - Test

Με τις απαραίτητες δόσεις ανθρακονήματος στο κορμί της και με εξάτμιση της SC Project, η RS 660 αδυνατίζει κατά 3 κιλά, ενώ ταυτόχρονα γίνεται ακόμη πιο ποθητή, προβάλλοντας περισσότερο τα αγωνιστικά της γονίδια και την ιταλική της καταγωγή.

+: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, ηλεκτρονικά
-: Δεν διαθέτει το αμορτισέρ του Tuono 660 Factory

Τιμή : 13.790 ευρώ

Η Aprilia έχει κάθε λόγο να καυχιέται ότι επανέφερε στο προσκήνιο την κατηγορία των μεσαίων σπορ μοτοσυκλετών, καθώς το RS 660 μπορεί να πείσει και τον πιο δύσπιστο ότι δεν χρειάζεσαι 1000 κυβικά και 200+ ίππους για να ευχαριστηθείς γρήγορη οδήγηση στον δρόμο ή στην πίστα.

Με χαμηλό βάρος, 100 εκμεταλλεύσιμους ίππους, κορυφαία ηλεκτρονικά και αυθεντικό στήσιμο Aprilia, έφερε στη μεσαία κατηγορία χαρακτηριστικά που πριν λίγο καιρό συναντούσες μόνο σε πολύ ακριβότερες μοτοσυκλέτες και τώρα θέλει να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα, όπως έκανε με την έκδοση Factory στο Tuono 660.

Αυτή τη φορά όμως δεν παρουσίασε την έκδοση Factory που περιμέναμε, αλλά την Extrema, η οποία ανεβάζει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη όσον αφορά την αναλογία κιλών ανά ίππο, όπως ακριβώς έκανε και το RS 125 Extrema 30 χρόνια πριν.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά