Η Kawasaki δείχνει έτοιμη να γεμίσει την γκάμα των Ninja, αφού μετά τα 250, τα 600 και 1000 κυβικά, πλέον εισέρχεται στην αγορά με νέο κυβισμό στα 300κ.εκ.. Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, και από ότι μαθαίνουμε και από τα βίντεο, το Ninja 300 θα έχει δικύλινδρο κινητήρα (όπως και το 250), με απόδοση 39 ίππων, και μεγαλύτερη ροπή από το αδελφάκι 250. Θα υπάρχει προαιρετικό ABS, αν και όχι συνδυασμένη πέδηση, ενώ με τη βοήθεια πλαινών πλαστικών το πλαίσιο δείχνει τύπου Deltabox, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών, η Kawasaki προσπαθεί να χαράξει μια γραμμή ανάμεσα στην sport οδήγηση και στην οικονομία. Έτσι, από τη μία περηφανεύεται για την ιπποδύναμη, τις επιδόσεις, και το πίσω φαρδύ ελαστικό σε διάσταση 140, και από την άλλη μιλάει για οικονομικό κινητήρα, ενώ στα όργανα θα βρείτε και ένδειξη που ανάβει ως επιβράβευση όταν οδηγείτε οικονομικά!
Κι αν αναρωτιέστε, για ποιο λόγο ανέβηκε το Ninja στα 300 κυβικά, μάθετε πως από τις 19 Ιανουαρίου του 2013, το νέο ευρωπαικό δίπλωμα A2 θα επιτρέπει την οδήγηση μοτοσικλετών με απόδοση έως και 35kW, ήτοι 37 ίππους. Έτσι, το Ninja 300 θα είναι η μοτοσικλέτα της επιλογής όσων αναζητούν την πιο δυνατή μικρή sport μοτοσικλέτα για το νέο δίπλωμα Α2.
Δείτε, επίσης, βίντεο με κίνηση από την Αυστραλία, στη διεύθυνση:
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
Voge SR1: Με όλα τα συστήματα ασφαλείας στα 2.595 ευρώ
Αδιάβροχο τσαντάκι τιμονιού Lampa T-Voyager
LED πίσω φανάρι φιμέ για Yamaha MT-07
X-Cape 1200: Τι νέο φέρνει το μεγάλο Adventure της Moto Morini
Mega Scooter που αποδίδουν πάνω από 45 ίππους
Η Bajaj ετοιμάζει το μεγαλύτερό της Pulsar στα 400cc
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Ιστορική αγωνιστική Ducati κοστολογείται στα 700.000 ευρώ
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Mr. ΚΤΕΟ: Τεχνικός έλεγχος για ασφαλή Πασχαλινά ταξίδια
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr