Πάγια έξοδα, όπως η βενζίνη και τα ασφάλιστρα, καθώς και τα προβλεπόμενα services είναι απαραίτητα και πρέπει να υπολογίζονται μαζί με τα αρχικά της απόκτησης.
Στον πίνακα που ακολουθεί, σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πάγια έξοδα ενός παπιού, δηλαδή τη βενζίνη, την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας και τα προβλεπόμενα services που πρέπει να γίνουν τα πρώτα δύο χρόνια, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο αναβάτης του Kawasaki ZX-130 που σας παρουσιάζουμε εδώ θα διανύσει 12.000 χλμ. το χρόνο. Έπειτα, σας παρουσιάζουμε το κόστος που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του σε καθημερινή βάση, για ρεαλιστικούς υπολογισμούς.
Έχετε υπόψη σας ότι τα ποσά που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και εξαρτώνται από την κοστολόγηση του κάθε συνεργείου, τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα (πόλη διαμονής, ηλικία κτλ.)
Kawasaki ZX-130 Δαπάνες διετίας
Service 1.000 χλμ. (ευρώ): 35
Service 6.000 χλμ. (ευρώ): 72
Service 12.000 χλμ. (ευρώ): 94
Service 18.000 χλμ. (ευρώ): 72
Service 24.000 χλμ. (ευρώ): 120
Σύνολο κόστους service (ευρώ): 395
Κατανάλωση στα 24.000 χλμ. (λτ.): 600
Κατανάλωση στα 24.000 χλμ. (ευρώ*): 1.038
Τέλη κυκλοφορίας για 2 έτη (ευρώ): 44
Ασφάλιστρα 2 ετών (ευρώ): 364
Κόστος/ημέρα (ευρώ) : 2,5
*Μέση τιμή αμόλυβδης: 1,73 ευρώ/λίτρο
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr