2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Η σέλα του W 230 με την διχρωμία άσπρου και μαύρου χρώματος

Η σέλα του W 230 με την διχρωμία άσπρου και μαύρου χρώματος

2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Ο πίνακας οργάνων του Meguro S1 (διαφέρει από αυτόν του W 230)

Ο πίνακας οργάνων του Meguro S1 (διαφέρει από αυτόν του W 230)

Ο πίνακας οργάνων του W 230

Ο πίνακας οργάνων του W 230

2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
  • 2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
  • 2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
  • 2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
  • 2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
  • Η σέλα του W 230 με την διχρωμία άσπρου και μαύρου χρώματος
  • 2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
  • Ο πίνακας οργάνων του Meguro S1 (διαφέρει από αυτόν του W 230)
  • Ο πίνακας οργάνων του W 230
  • 2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki

2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki

Meguro S1 και W 230 τα ονόματά τους
Μονοκύλινδρος κινητήρας 233cc απόδοσης 20 αλόγων περίπου
Κλασικού τύπου πλαίσιο και μονάδα ABS
Retro σχεδιασμός και όνομα με ιστορία

Meguro S1 και W 230 τα ονόματά τους

Οι Kawasaki W 230 & Meguro S1 δεν αποτελούν πλέον μυστικό αφού από το φθινόπωρο του 2023 η εταιρεία τις είχε παρουσιάσει από έκθεση σε έκθεση σε χώρες της Ασίας. Τα χαρακτηριστικά τους δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα ενώ οι δύο μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν ίδιες όσον αφορά αυτά. Η εταιρεία έχει προγραμματίσει να τις φέρει στην αγορά στα τέλη του 2024 ως μοντέλα του 2025.

Μονοκύλινδρος κινητήρας 233cc απόδοσης 20 αλόγων περίπου

Παρόλο που δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη παρουσίαση των χαρακτηριστικών τους, φαίνεται πως ο κινητήρας τους θα προέρχεται από το γνωστό KLX 230, που βγαίνει σε μία on-off και supermotard έκδοση. Ο αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας 233cc με σχεδόν 1:1 αναλογία διαδρομής και διαμέτρου εμβόλου στα 66 χλστ και 67 χλστ αντίστοιχα, αποδίδει μέγιστη ισχύ 19 ίππων στις 7.600 σαλ και 20 Nm στις 6.100 σαλ, ενώ η σχέση συμπίεσής του είναι χαμηλή στο 9,4:1, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι στρεσαρισμένος και έχει ενισχυμένη αξιοπιστία. Το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων αποτελεί ένα από τα μοντέρνα χαρακτηριστικά τους, ενώ δεν γνωρίζουμε εάν οι κινητήρες τους θα προέλθουν αυτούσιοι από τα KLX 230 ή θα δεχθούν μετατροπές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Κλασικού τύπου πλαίσιο και μονάδα ABS

Τα πλαίσιά τους ακολουθούν την κλασική φιλοσοφία ενός ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου, όπως επίσης και τα ψαλίδια τους, ενώ εξοπλίζονται με διπλά αμορτισέρ πίσω και ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός. Οι ακτινωτοί τροχοί με τα "στενά" ελαστικά είναι διαμέτρου 18 ιντσών εμπρός και 17 πίσω και εξοπλίζονται με δισκόφρενα και μονάδα ABS στοιχείο απαραίτητο πλέον για όλες τις μοτοσυκλέτες πάνω από τα 125cc σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ε.Ε.

Retro σχεδιασμός και όνομα με ιστορία

Σε αντίθεση με μανιβέλα, όπως θα περίμενε κανείς βλέποντας τις W 230 και Meguro S1, διαθέτουν μίζα, αλάρμ και μία μικρή LCD οθόνη, ενσωματωμένη στα στρογγυλά όργανα ενδείξεων με τις δύο συμμετρικά τοποθετημένες βελόνες για την ένδειξη της ταχύτητας και των στροφών του κινητήρα. Ταυτόχρονα, όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι ολόιδιες όσον αφορά τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά με τις διαφορές να μένουν στο αισθητικό κομμάτι και την εξωτερική τους εμφάνιση. Η ονομασία Meguro έχει ιστορία 100 ετών στην ιαπωνική εταιρεία Murato που ιδρύθηκε το 1924. Η συνεργασία της με την Kawasaki Heavy Industries κατέληξε με την δεύτερη να παίρνει πλήρως τον έλεγχο της πρώτης την δεκαετία του 1960, ενώ η Kawasaki αναβίωσε το όνομα της Meguro το 2020 με το Meguro K3.