Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ

Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ

- Φτάνουν μέχρι τους 48 ίππους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιστάσεις
- Παρά το χαμηλό κόστος έχουν πλούσιο εξοπλισμό
- Με 19" ή 21" τροχό μπροστά και ακτινωτές ζάντες σε πάνε και χώμα.
- Κρατάνε την κατανάλωση και το κόστος χρήσης χαμηλά.

SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

SYM: WILD 160 Τεχνολογία αιχμής

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Φτάνουν μέχρι τους 48 ίππους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλες τις περιστάσεις

Η κατηγορία Α2 (μοτοσυκλέτες μέχρι 35 Kw ή 48 ίππους) αρχίζει και γίνεται όλο και πιο δημοφιλής – όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως – καθώς είτε αποτελεί μια Entry Level κατηγορία για να κάνει κάποιος τα πρώτα του βήματα στο χώρο της μοτοσυκλέτα είτε αποτελεί λύση για την καθημερινή μετακίνηση με οικονομικό τρόπο. Η χρήση τους όμως δεν σταματάει εκεί. Οι 48 ίπποι είναι υπεραρκετοί ακόμα και για ταξίδια, απλά στα πιο μακρινά θα χρειαστεί  λίγη περισσότερη υπομονή. Σε κάθε περίπτωση όμως, οι A2 Adventure μοτοσυκλέτες έχουν αποδείξει ότι δεν χρειάζεται να βάλεις το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη ή να σπάσεις τον κουμπαρά σου για να τις απολαύσεις. Συγκεντρώσαμε λοιπόν τις Α2 μοτοσυκλέτες που κοστίζουν μέχρι 6.000 ευρώ για να τις αποκτήσεις και έχουν 19” ή 21” μπροστινό τροχό, κλείνοντας το μάτι και στο χώμα.

Μάρκα Μοντέλο Τιμή Κυβικά Αρ. Κυλίνδρων Ισχύς Hp / Στροφές Υψος Σέλας Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Διάσταση τροχών εμπρός
SYM NH-T 200   183 1 18,4 812 11 19
SYM NH T 300   278 1 24 812 11 19
VOGE 300 RALLY   292 1 29 877 11 21
DAYTONA 350 T2   350 1 39,5 820 19 19
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 410    411 1 24,3 800 12,5 21
DAYTONA MAVERICK 500   471 2 46 820 20 19
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 450    451,65 1 40,02 825 17 21
CFMOTO 450MT   449 2 43,4 820 17.5 21
VOGE DS 525X   494 2 48 815 17 19

Παρά το χαμηλό κόστος έχουν πλούσιο εξοπλισμό

Το χαμηλό κόστος απόκτησης δεν σημαίνει όμως και «βασικές» μοτοσυκλέτες. Όπως είπαμε, η κατηγορία Α2 έχει αναβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια και έτσι, στα μοντέλα της λίστας βρίσκουμε εξοπλισμό που παλαιότερα μόνο τα πιο μεγάλα μοντέλα είχαν την τιμή να απολαμβάνουν. Οι μοτοσυκλέτες της λίστας εφοδιάζονται με ανεστραμμένα πιρούνια, επώνυμα φρένα, αλλά και συστήματα όπως Traction Control και Riding Modes. Η τάση της εποχής καλεί για οθόνες με ευκρινείς πληροφορίες και συνδεσιμότητα και αυτό φέρνει μαζί και την ανάγκη για θύρες USB, με τους κατασκευαστές να ακολουθούν τη νόρμα. Χαρακτηριστικό των Α2 Adventure μοτοσυκλετών είναι ότι εξοπλίζονται με τα περισσότερα από αυτά τα συστήματα που αναφέρθηκαν, ενώ μπορούμε να βρούμε μέχρι και συστήματα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών ή ρυθμιζόμενες ζελατίνες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 19άρη ή 21άρη τροχό μπροστά και ακτινωτές ζάντες σε πάνε και χώμα

Μπορεί τα περάσματα από χωματόδρομους και μονοπάτιανα αποτελούν ένα πολύ μικρό έως και ανύπαρκτο ποσοστό της οδηγικής ζωής για τους περισσότερους, όμως σίγουρα θέλουμε η μοτοσυκλέτα μας να έχει τις δυνατότητες να μας πάει με άνεση και εκεί. ¶λλωστε μοτοσυκλέτες οδηγούμε και ένα μεγάλο κομμάτι της μοτοσυκλέτας δεν είναι μόνο η ίδια η χρήση της αλλά και το... όνειρο. Οπότε είναι βασικό για μια Adventure μοτοσυκλέτα να είναι με τέτοιο τρόπο στημένη ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει με άνεση. Έτσι, στη συγκεκριμένη λίστα αποκλείσαμε τις μοτοσυκλέτες που έχουν ζάντες αλουμινίου και ο μπροστινός τροχός είναι 17", αφήνοντας μόνο ακτίνες και 19" ή 21" τροχούς να "περάσουν". Έτσι, ακόμα και ένας αναβάτης με μικρότερη εμπειρία (που αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού της Α2 κατηγορίας) μπορεί να αντιμετωπίσει τουλάχιστον τους βατούς χωματόδρομους με άνεση, έχοντας και αυτό το "βέλος στη φαρέτρα του". 

Κρατάνε την κατανάλωση και το κόστος χρήσης χαμηλά

Πέρα από την τιμή αγοράς, βασικό κριτήριο στην επιλογή μοτοσυκλέτας για τους περισσότερους είναι το κόστος χρήσης, τουτέστιν η κατανάλωση και τα σέρβις. Αυτά τα έξοδα αποτελούν το λεγόμενο κόστος χρήσης μιας μοτοσυκλέτας, κάτι που θα σε ακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της συμβίωσής σου μαζί της. Οι Adventure της Α2 κατηγορίας κρατάνε σε γενικές γραμμές την κατανάλωση χαμηλά, ενώ και τα σέρβις τους δεν κοστίζουν τόσο όσο των μεγαλύτερων μοτοσυκλετών. Για κάποιον λοιπόν που θέλει να χρησιμοποιεί πολύ τη μοτοσυκλέτα του (και όχι να την βγάζει μόνο Κυριακές και αργίες), αλλά θέλει και να έχει τη δυνατότητα να κάνει αποδράσεις από την πόλη, αυτή η κατηγορία αποτελεί τη χρυσή τομή.