net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
BMW F800S/ST & R1200S
Fαινόμενο!
Η γερμανική φίρμα μπαίνει για πρώτη φορά στην αγορά με δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες και τώρα τα πράγματα αλλάζουν για τα καλά με το F 800
Δεν πας κάθε μέρα στη Νότια Αφρική! Και πριν από κάθε τέτοιο ταξίδι, η περιέργεια και η αγωνία σε καθηλώνουν μπροστά απ' τον υπολογιστή, ψάχνοντας στο internet για στοιχεία και πληροφορίες. Αυτή τη φορά τα μάτια κυριολεκτικά "κόλλησαν" στο σχόλιο ενός Βρετανού συνάδελφου δημοσιογράφου: "μοτοσικλετιστικός παράδεισος" (….χαμόγελο). Τώρα που γυρίσαμε και πάλι πίσω στα δικά μας, φαίνεται η τεράστια διαφορά. Όταν οι συνθήκες γίνονται απότομα πολύ καλύτερες, ο άνθρωπος παρουσιάζει εκπληκτική ικανότητα προσαρμογής! Και μόνο όταν γυρίσει και πάλι στην αρχή, εκεί που ήταν, αντιλαμβάνεται τη διαφορά. Μιλάμε για ΤΟΥΣ δρόμους. Όλοι οι καλοί μάστορες θα πρέπει να έχουν μαζευτεί εκεί κάτω. Φέρτε και μερικούς εδώ! Και ας επιστρέψουμε και στο λόγο για τον οποίο ταξιδέψαμε μέχρι την άλλη άκρη του κόσμου. Η δικύλινδρη λοιπόν μοτοσικλέτα της BMW, διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την S (από το Sport) και την ST (από το Sport Touring). Για σπουδαίες διαφορές όμως μην ψάχνετε. Για την ακρίβεια, το μόνο που διαφοροποιεί πραγματικά τα δύο μοντέλα, πλην της εμφάνισης, είναι το ύψος του τιμονιού (προσοχή: διαφορετικό δεν είναι μόνο το τιμόνι αλλά και η τιμονόπλακα). Αν χρησιμοποιούσαμε δύο μόνο λέξεις για να εκφράσουμε τη μοναδικότητα του F800, αυτές θα ήταν "εντελώς καινούργιο", από την αρχή μέχρι και το τέλος του. Διαθέτει όμως τις κατάλληλες λεπτομέρειες και χαρακτηριστικά που το συνδέουν άμεσα και με την υπόλοιπη γκάμα της BMW. Τα ασύμμετρα φωτιστικά σώματα θυμίζουν έντονα R1200GS και K1200S, η τάπα του ρεζερβουάρ και το μονόμπρατσο ψαλίδι με τον ιμάντα παραπέμπουν αμέσως στο Scarver, ενώ η αισθητική, το χρώμα και το φινίρισμα του κινητήρα είναι παρόμοια με τη μονοκύλινδρη σειρά F. Και αν το ακούσεις να δουλεύει, θα νομίσεις πως έχεις μπροστά σου ένα μικρό boxer. Αυτά τα ωραία με το F800, μόλις το βλέπεις. Υπάρχουν όμως κι άλλα πιο ωραία, μόλις το καβαλήσεις. Η επικοινωνία μαζί του, η αίσθηση του δρόμου, η οδική συμπεριφορά, η ποιότητα κύλισης. Οι προηγούμενες, είναι και οι βασικότερες αρετές μιας μοτοσικλέτας που είναι φτιαγμένη για να γράφει χιλιόμετρα. Και αν μπορεί να ικανοποιήσει και άλλες ανάγκες του αναβάτη, ακόμα καλύτερα. Όπως το γκάζι, ένα δυνατό φρενάρισμα, την οικονομική οδήγηση. Και το F800 διακρίνεται και σε αυτά.

 
 BMW F800S/ST & R1200S
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Διαφορές F 800 S/ F 800 ST


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ