Συνολικά, το Piaggio Medley, μοιάζει σαν ένα βελτιωμένο στα σημεία SH, μια “ραφιναρισμένη” εκδόση αυτού, που αποπνέει φρεσκάδα στην σχεδίαση και έχει έναν luxury αέρα στον δρόμο. Οι διαφορές δεν είναι τεράστιες, ωστόσο το να βελτιώσει κανείς κάτι που είναι εγνωσμένα πολύ καλό και να το κάνει καλύτερο, δεν είναι καθόλου εύκολο και για αυτό αξίζουν συγχαρητήρια στην Piaggio! Εκεί που υπάρχουν μεγάλες διαφορές είναι στους αποθηκευτικούς χώρους, όπου το Medley κερδίζει κατά κράτος το SH χωρόντας δύο κράνη κάτω από την σέλα και στην τιμή, που ξεκαθαρίζει τα πράγματα πλήρως τελικά. Με το SH στα 3.720 ευρώ και τo Medeley στα 2.920 ευρώ, μιλάμε για μια διαφορά της τάξως των 800 ευρώ. Είναι πολύ λίγες οι φορές που ένα -σημαντικά- φθηνότερο μοντέλο εμφανίζεται καλύτερο από τον ακριβότερο ανταγωνισμό του και στην προκειμένη περίπτωση έχουμε μια από αυτές. Το SH 150i έθεσε τον πήχη ψηλά, η αξία του αναγνωρίστηκε από τον κόσμο και ήταν επί σειρά ετών η καλύτεργη πρόταση στην κατηγορία.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
Piaggio Medley 150 |
Honda SH 150i |
Κινητήρας |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
155,2 |
153 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
58x58,7 |
58Χ57,9 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
14,75/7.750 |
14,75/8.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,47/6.400 |
1,43/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
7,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
140 |
135 |
Κατανάλωση (λίτρα / 100χλμ.) |
2,9 |
3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
125 |
120 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι 33χλστ. |
Συμβατικό πιρούνι 35χλστ |
Διαδρομή (χλστ.) |
88 |
89 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
76 |
83 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/260, ABS |
Δ/240, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, ABS |
Δ/240, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
100/80-16" |
100/80-16" |
Ελαστικό Π |
110/80-14" |
120/80-17” |
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.020 |
2030 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.390 |
1340 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
799 |
799 |
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Y/N |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
N |
Στροφόμετρο |
Ν |
Y |
Immobiliser |
Y |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
N |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
N |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
N |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
N/N |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Y/Y |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
N/Y |
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr