Tην Bonneville T120 Black, μπορείς να την χαρακτηρίσεις προϊόν ευγονικής. Έχει κρατήσει όλα τα καλά στοιχεία της προηγούμενης γενιάς, έχει ενισχυθεί στους τομείς όπου εμφανίζει εγγενή πλεονεκτήματα, έχει βελτιωθεί παντού και η απόδοση της είναι απίστευτα «ραφινέ», αποδεικνύοντας ότι στην Triumph έχουν κάνει πολύ περισσότερη δουλειά από το να παρουσιάσουν απλώς μια μοτοσικλέτα με κλασσική εμφάνιση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.200 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
97,6 Χ 80 |
Συμπίεση (:1) |
10 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
80/6.550 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
10,7/3.100 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Βάρος, «στεγνό»
(κιλά) |
224 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
5, 7 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Διπλά Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Φρένα Ε |
2Δ/310, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π |
Δ/255, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-18 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
785 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction
control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Ο |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ο/Υ |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...
Ειμαι κάτοχος Bonneville 06`.Εκανα και εγω στην Θεσσαλονίκη το test ride και πραγματικα ενθουσιαστικα.Ολη η σειρα ξεχειλιζει απο ποιοτητα και αισθηση.Σιγουρα τα αξιζει τα λεφτα της!Ειδικα τα thruxton μου πηραν το μυαλο,και απευθύνεται σε ωριμους αναβατες που ξερουν απο αισθηση και οχι απλα απο αριθμους...
Τελεια μοτο,την οδηγησα το καλοκαιρι στην εκδηλωση της θεσσαλονικης.Σημειο αναφορας σε ολα,κινητηρας,κιβωτιο ταχυτητων,μαλακος συμπλεκτης,ανεση,εμφανιση,στανταρ θερμαινομενα grip και κεντρικο stand,επιβλητικη,επαθα κυριολεκτικα την πλακα μου...μονο τα χρηματα μου λειπουν...νομιζω ομως οτι τα αξιζει και με το παραπανω!
Πανάκριβη 13000 !!!!