Το ανανεωμένο 690 Duke είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα που κρύβει μέσα της ένα μεγάλο μέρος από τη γοητεία των πρώτων Duke με απίστευτη μαεστρία. Πολιτισμένο και απίστευτα φιλικό με τον αρχάριο αναβάτη που θα το χαρεί εντός και εκτός των τειχών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
690 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
105x80 |
Συμπίεση
(:1) |
10,8 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
72,5/8.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
7,54/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,4 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
148,5 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, WP 43 χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
135 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Διαδρομή |
135 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ /320, 4Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /260, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.466 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Υ/ Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα