Το «X», είναι κατά την άποψη μας η πιο πετυχημένη υλοποίηση της σειράς των NC και αυτή που συγκεντρώνει τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Είναι δύσκολο να το κατηγοριοποιήσεις, ακριβώς γιατί έχει ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης, αποδίδοντας πάνω από τον μέσο όρο σε ότι και αν του ζητηθεί. Κερδίζοντας αρκετούς πόντους στον τομέα της πρακτικότητας -με τον αποθηκευτικό χώρο στο «ρεζερβουάρ» του- και έχοντας πλέον ένα DCT που μπορεί να έρθει ακριβώς στα μέτρα της εκάστοτε διαδρομής και του εκάστοτε mood οδήγησης, προσαρμόζεται άμεσα στα θέλω του ιδιοκτήτη του, «απειλώντας» ουσιαστικά μοντέλα των κατηγοριών commuter, on-off και mega –scooter μεσαίου κυβισμού. Αν «ψάχνεστε» σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες, εξετάστε το σοβαρά σαν εναλλακτική επιλογή!
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
77 Χ 80 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
55/6.250 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,93/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14,1 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
230 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4, 3 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
190 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. SDBV |
Διαδρομή (χλστ.) |
153,5 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.230 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.535 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
830 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
Ο/Ο |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ο/Υ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr