Το αναπόφευκτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουμε μετά την ενδελεχή επαφή με το ΜΤ-125 συνοψίζεται στον τίτλο: Τυχεροί πιτσιρικάδες! Το να έχεις την ευκαιρία να αποκτήσεις ως πρώτη μοτοσικλέτα αυτό το ΜΤ, είναι τουλάχιστον τύχη.
Διότι θα απολαμβάνεις εμφάνιση που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από μεγαλύτερες μοτοσικλέτες, με σύγχρονη και καλά μελετημένη εμφάνιση. Θα απολαύσεις έναν κινητήρα, που λατρεύει να λυσσάει καίγοντας απειροελάχιστη βενζίνη και ως μαξιλαράκι ασφαλείας έναν άριστο εξοπλισμό, με πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που ξεπερνούν κατά πολύ τις ικανότητες του κινητήρα.
Πέραν αυτού όμως, δε θα δίσταζα να το προτείνω σε κάποιον έμπειρο αναβάτη που ζητά μια στυλάτη λύση στην καθημερινότητά του. Αν του φτάνει το γκάζι ενός 125, όλα τα υπόλοιπα πάνω στο ΜΤ είναι σαφώς αντάξια μεγαλύτερων μοτοσικλετών.
Η τιμή του αντικατοπτρίζει αυτήν του την ποιότητα, καθώς οι συγκρίσεις αποκτούν ένα άκρως υποκειμενικό νόημα. Πολύ δύσκολα θα βρείτε άλλη μοτοσυκλέτα στα 125 κυβικά που να μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στο ΜΤ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,7 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52x58,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 15/9.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,25/8.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 11,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 2,9 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) | 140 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 135 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος | Ατσάλινο Deltabox |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | 114 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 292 χλστ., 4πίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 230 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα,ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 1,195 |
Πλάτος (χλστ.) | 740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.355 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 810 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-17 |
Ελαστικό Π | 130/70-17 |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις | Y/- |
Traction Control / Ρυθμίσεις | - |
Στροφόμετρο | Y |
Immobilizer | Y |
Υπολογιστής ταξιδίου | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Δείκτης βενζίνης | Υ |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις | - |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | - |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | - |
Χειρολαβές / Σχάρα | -/- |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | -/Υ |
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
ESF Scooter: Ηλεκτροκίνητες λύσεις για επαγγελματίες
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Νέο Χρώμα Black Ebony για το Adventure Μοντέλο Χ-Cape της Moto Morini
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
3400....καλά είναι......αλλιώς θα ξεθωριάζουν απ τον ήλιο στις βιτρίνες!!
...και βλεπεις στην ιδια σελιδα,τιμη για KTM 390...4490!!!! φοβερο το ΜΤ αλλα η τιμη ρε Yamaha...γιατι στο θεο;
Για γέλια και για κλάμματα η Ελληνική ΥAMAHA! 4200 και 4600!!! Χαχαχαα... ΚAWASAKI Z250 SL 3890 ευρό! Για σοβαρεφτήτε λίγο εκεί στην Yamaha κύριοι γιατί θα σας πάρουν με τις πέτρες. Το ίδιο κάνατε και με το Tracer700, η τιμή στον θεό σε σχέση με το MT-7 για 2-3 διαφορές που υπάρχουν!! Ο κόσμος δεν είναι χαζός, πέρνετε το μαθημά σας απο τις πωλήσεις που κάνετε στα συγκεκριμένα μοντέλα, καλή σας χόνεψη...