Sport Heritage, Yard Build, Faster Sons και διάφορα άλλα πιασαρικά ονόματα, είναι αυτά που συνθέτουν επί της ουσίας ένα ξεχωριστό τμήμα εντός της Yamaha, που αντικειμενικός σκοπός του είναι η παραγωγή special μοντέλων παραγωγής.
Tο αποτέλεσμα είναι μια γκάμα που περιλαμβάνει τα XSR στις εκδόσεις 900 και 700, το XV950 Racer, το SR400 και πολλά άλλα μοντέλα, που φέρουν την ονομασία Sport Heritage και γεφυρώνουν επί της ουσίας, το παρελθόν με το παρόν.
To "πείραμα" της Yamaha αποδείχτηκε επιτυχημένο, δεδομένης
της ανταπόκρισης του αγοραστικού κοινού και δεν είναι κρυφό ότι στα "τρία
διαπασών" θέλουν να το επεκτείνουν περισσότερο, εκμεταλλευόμενοι την
πλούσια ιστορία της εταιρείας.
Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Product Manager της Yamaha Europe, Shun Miyazawa, σκοπός τους τώρα
είναι να επικεντρωθούν σε μοτοσικλέτες με μικρότερο κυβισμό:
"Μετά από τα XSR
900 και 700, θα θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι αντίστοιχο, σε μικρότερη
χωρητικότητα κινητήρα. Θα μπορούσε να είναι ένα DT, έχουμε ήδη το SR400 στην γκάμα μας, οπότε μια
μοτοσικλέτα σε αυτό τον κυβισμό θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα."
Προφανώς λοιπόν μιλάμε για τετράχρονο DT με τον 400άρι αερόψυκτο κινητήρα του SR και
όχι για δίχρονο, που δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να συμμορφωθεί με τις Euro4 προδιαγραφές περί
ρύπων.
Το DT ως
όνομα έχει πολύ σημαντική και πλούσια ιστορία στον κόσμο των δύο τροχών και η
υλοποίηση ενός scrambler
η ρετρο-ψηλόφτερου μοντέλου, με την ανάλογη vintage εμφάνιση, θα μπορούσε να
σημειώσει πολύ μεγάλη επιτυχία, δεδομένων των τάσεων της εποχής.
Οι "κακιές γλώσσες" βέβαια, λένε ότι η Yamaha θέλει να
ακολουθήσει κατά πόδας την Ducati,
που με το Scrambler
400, ετοιμάζεται να σαρώσει τις αγορές. Ερωτηθείς σχετικά με αυτό, ο Miyazawa,
ήταν ιδιαίτερα καυστικός:
"Δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλες εταιρείες, πάντα θα υπάρξει κάποιος
που θα βγει να πει ότι ο χ αντιγράφει τον ψ και τον αντίστροφο. Ωστόσο αν
φτιάξουμε τελικά την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, να είστε σίγουροι ότι θα είναι
150% πιο διασκεδαστική σε σχέση με αυτό το ωραίο μπολονέζικο Scrambler."
…άουτς! Λέτε να έχουμε "πόλεμο" στα vintage / ρετρό
χαρακώματα; Να αγοράσουμε χλαίνες και αέριο μουστάρδας τότε…
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr