Κινητήρας

    Κινητήρας

    Σχεδιασμένος από τον μηδέν είναι και ο κινητήρας που είναι υπεύθυνος για την κίνηση της R125, δείχνοντας ότι η Voge επενδύει στη συγκεκριμένη κατηγορία, θέλοντας να πρωταγωνιστήσει. Το υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο μοτέρ των 124,8 κ. εκ είναι τετραβάλβιδο, διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 5. H ισχύς του φτάνει τους 15 ίππους στις 9.500 σ.α.λ και τα 1,2 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ, με τη δύναμη να αποδίδεται γραμμικά, ενώ ακόμα και σε χαμηλές στροφές όπου φλερτάρει με το κατέβασμα σχέσης δεν θα παραπονεθεί.


    Η μοτοσυκλέτα χρειάζεται λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 80 χλμ./ώρα, με την τελική της ταχύτητα να περιορίζεται στα 120 χ.α.ω, ενώ ο μικρός κυβισμός και ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός βάζουν το δικό τους λιθαράκι στο τομέα της κατανάλωσης. Κατά τη διάρκειας τη δοκιμής, όπου την πιέζαμε συνέχεια στο όριο και κινηθήκαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε αυτοκινητόδρομους κοντά στην τελική, η μέση τιμή δεν ξεπέρασε τα 3,1 λτ./100 χλμ. Σε μεικτές νορμάλ συνθήκες, η R125 δεν θα ζητήσει πάνω από 2,8 λτ. που σε συνδυασμό με το 10αρι ρεζερβουάρ θα δώσει αυτονομία 350 χιλιομέτρων.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Επιδόσεις
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 4,3
    0 - 80 (δευτερόλεπτα) 7,5
    40 - 80 με 3η (δευτερόλεπτα) 6
    80 - 0 (μέτρα) 32,3
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,8

    Σελίδα 1Test Voge R125: Σε τέτοια τιμή και εξοπλισμό χτυπάει στα ίσια τα παπιά
    Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
    Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.