Τιμή: 5.490 ευρώ
Το Ninja 300 είναι ανώτερο σχεδόν σε κάθε τομέα, σε σύγκριση με το 250. Η αίσθηση που αφήνει στον αναβάτη του είναι ακόμη πιο ώριμη και πολιτισμένη και θυμίζει πλέον έντονα τα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας χάρη και στην αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής. Στην τελική του, το Ninja είναι απόλυτα σταθερό με τη ζελατίνα να προσφέρει μέτρια προστασία σε αντίθεση με το νέο φέρινγκ που καλύπτει σωστά τα πόδια. Οι αναρτήσεις, χάρη στις νέες ρυθμίσεις, απορροφούν αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τους λιγότερους κραδασμούς από το μοτέρ, συμβάλλουν στα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και κύλισης.
Το μόνο σημείο που δέχεται κριτικής είναι η απόδοση των φρένων. Από την τελική ταχύτητα χρειάζεται να επιστρατεύσει κανείς όλα τα δάκτυλα του δεξιού χεριού, με το αποτέλεσμα να βρίσκεται πάλι κάτω από το αναμενόμενο. Σε φυσιολογικές ταχύτητες πάντως, αποδίδει ικανοποιητικά, με το ABS της Nissin να λειτουργεί σωστά σε γυαλισμένο οδόστρωμα. Μιας και μιλήσαμε για γυαλισμένο οδόστρωμα, να πούμε ότι το Ninja 300 συνεχίζει να συμπεριφέρεται το ίδιο άριστα με τον προκάτοχό του στην πόλη. Δεν κουράζει με το βάρος του, το τιμόνι του κόβει πολύ και, ακόμη και αν δεν ξεπερνάτε τις 7.000 σ.α.λ., υπάρχει αρκετή δύναμη για να κινηθείτε σβέλτα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 296
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 39/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,8/10.000
Βάρος (kg, γεμάτο): 174
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr