Τιμή: 2.390 ευρώ
Ό,τι και να πει κανείς για την αισθητική του Star 200 είναι λίγο. Το παρελθόν δεν εξυπηρετήθηκε με απλές αναφορές, αλλά με ένα ολοκληρωμένο αισθητικό πακέτο που θυμίζει τη Vespa PX (αποτέλεσμα της συνεργασίας της LML με την Piaggio από το 1984 μέχρι το 1999). Κλασικές γραμμές στο μεταλλικό κοστούμι, μίνιμαλ ποδιά χωρίς περιττές πινελιές, τεράστιο πίσω φανάρι και διογκωμένα πλαϊνά σημεία (στο αριστερό, μάλιστα, κρύβεται και η παραδοσιακή ρεζέρβα) είναι λίγο μόνο από τα βασικά χαρακτηριστικά της αισθητικής του μοντέλου.
Οι αναδρομές στο παρελθόν για τον αναβάτη ενός Star συνεχίζονται και όταν βάλει μπρος το scooter του. Εκτός από τη μίζα υπάρχει και μανιβέλα, ενώ για την εκκίνηση είναι απαραίτητο το κράτημα του συμπλέκτη – το Star, άλλωστε, διαθέτει και χειροκίνητο κιβώτιο. Το βασικό μειονέκτημα που εντοπίζεται πάνω στο Star αφορά στη σταθερότητα. Αυτή είναι μειωμένη, γεγονός που οφείλεται στους μικρούς τροχούς και στο ζύγισμα του scooter. Έτσι, ο αναβάτης θα πρέπει να αποφύγει τις απότομες εναλλαγές ταχύτητας και τους ελιγμούς ακριβείας. Η αστάθεια αυτή γίνεται φανερή και στις μεγάλες ταχύτητες, ειδικά κοντά στην τελική του.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 200
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 12/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Βάρος (κιλά): 122
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr