Τιμή: 9.690 ευρώ
Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του Integra 700, έφτασε η ώρα της ανανέωσης, η οποία ξεκίνησε με τον κινητήρα των 745 κ.εκ.. Ακολούθησε η αναβάθμιση του DCT, η αντικατάσταση σημαντικών σημείων του (όπως το ψαλίδι) και η προσθήκη νέων (όπως οι ρυθμιζόμενες μανέτες).
Παρά τα 237 γεμάτα κιλά του, λοιπόν, το νέο Integra δεν προβληματίζει, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα, μάλιστα, ο αναβάτης θα συνειδητοποιήσει πως θα χωρέσει εύκολα ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Σε ανοιχτό δρόμο, από την άλλη, το Integra θα κινηθεί και σε σπορτίφ ρυθμούς. Το πολύ καλό πλαίσιο, και οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις του χαρίζουν σταθερότητα. Έτσι, τα όρια υπό κλίση θα αργήσουν να έρθουν. Και οι εναλλαγές κλίσης θα πραγματοποιηθούν άμεσα, αλλά με λίγη προσπάθεια παραπάνω, εξαιτίας του χαμηλού κέντρου βάρους.
Έξω από την πόλη, τέλος, το Integra δεν πρόκειται να αφήσει τίποτε να αλλάξει έστω και κατά ένα χιλιοστό τη ρότα που έχει θέσει. Παραμένει σταθερό σα μοτοσικλέτα, ακόμη και στην τελική του, η οποία ξεπερνά τα 180 χλμ./ώρα.
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 745
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 54/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,94/4.750
Βάρος (κιλά, πλήρες): 237
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 185
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr