Γνωρίζαμε για την ύπαρξή του εδώ και καιρό, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που επίσημες φωτογραφίες κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο. Το κενό από τα 125 ως τα 700 κυβικά αποκτά ενδιαφέρον.
Παράλληλα ωστόσο η Yamaha απεκάλυπτε πως το ΜΤ-25 προορίζεται για παγκόσμια κυκλοφορία και κάπου εκεί σκεφτόμαστε πως στην Ευρωπαϊκή αγορά το R25 κυκλοφορεί ως R3, με τον κινητήρα των 320 κ.εκ., οπότε μήπως ανάλογα και το ΜΤ έρθει με το μεγαλύτερο μοτέρ;
Πιθανότατα, είναι η απάντηση και οι νέες φωτογραφίες που βλέπουμε σήμερα μάλλον αυτό ακριβώς δείχνουν. Ξεχνάμε το ΜΤ-03 του 2006 με τον κινητήρα από ΧΤ660 και περνάμε στη νέα εποχή, με τον μικρό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που μπαίνει σε μια από τις πιο εμπορικά καυτές κατηγορίες της αγοράς.
Ο λόγος που αναγνωρίζουμε σε αυτές τις φωτογραφίες το ευρωπαϊκό ΜΤ είναι η παρουσία ABS, όπως ξεκάθαρα διακρίνεται στον μπροστινό τροχό, με το δακτυλίδι του και τον σένσορα που διαβάζει την ταχύτητα περιστροφής του τροχού. Το Ινδονησιακό ΜΤ-25 δεν διαθέτει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος στα φρένα.
Αυτή λοιπόν είναι άλλη μια μοτοσικλέτα που αναμένουμε με μεγάλη σιγουριά για το φθινόπωρο και την EICMA, όπου φέτος θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον ως η μόνη διεθνής έκθεση στην Ευρώπη.