LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Από αυτήν την πλευρά διακρίνουμε καθαρά το ABS με το δακτυλίδι του και τον σένσορα δίπλα στη δαγκάνα.

Αν τα ΜΤ-09 και ΜΤ-07 έκαναν θραύση στην αγορά (ακόμη και στην ελληνική), αμφιβάλλει κανείς τι έχει να γίνει με το ΜΤ-03;

Στο άχρωμο σχέδιο διακρίνεται καθαρά η οικογενειακή σφραγίδα των ΜΤ.

Με εμφάνιση μεγάλης μοτοσικλέτας και δικύλινδρο 320 κ.εκ. το ΜΤ-03 μπαίνει σε μια μάχη με σοβαρό ανταγωνισμό από Honda, Kawasaki, ΚΤΜ.

Το ολοκληρωμένο ΜΤ-25 της Ινδονησίας μας δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για το ΜΤ-03. Πιθανότατα στα ίδια εργοστάσια θα φτιάχνεται άλλωστε.

To Yamaha MT-03 αποκαλύπτεται

Γνωρίζαμε για την ύπαρξή του εδώ και καιρό, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που επίσημες φωτογραφίες κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο. Το κενό από τα 125 ως τα 700 κυβικά αποκτά ενδιαφέρον.

 
Πριν περίπου έναν μήνα η Yamaha παρουσίαζε με πάσα επισημότητα στην Ινδονησία - όπου κατασκευάζεται - το ΜΤ-25, ένα νέο μοντέλο που ανήκει στη γνωστή "σκοτεινή" φαμίλια των Μasters of Torque (Αφέντες της ροπής), δηλαδή των ΜΤ, και κινείται από τον δικύλινδρο κινητήρα του R25.

Παράλληλα ωστόσο η Yamaha απεκάλυπτε πως το ΜΤ-25 προορίζεται για παγκόσμια κυκλοφορία και κάπου εκεί σκεφτόμαστε πως στην Ευρωπαϊκή αγορά το R25 κυκλοφορεί ως R3, με τον κινητήρα των 320 κ.εκ., οπότε μήπως ανάλογα και το ΜΤ έρθει με το μεγαλύτερο μοτέρ;

Πιθανότατα, είναι η απάντηση και οι νέες φωτογραφίες που βλέπουμε σήμερα μάλλον αυτό ακριβώς δείχνουν. Ξεχνάμε το ΜΤ-03 του 2006 με τον κινητήρα από ΧΤ660 και περνάμε στη νέα εποχή, με τον μικρό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που μπαίνει σε μια από τις πιο εμπορικά καυτές κατηγορίες της αγοράς.

Ο λόγος που αναγνωρίζουμε σε αυτές τις φωτογραφίες το ευρωπαϊκό ΜΤ είναι η παρουσία ABS, όπως ξεκάθαρα διακρίνεται στον μπροστινό τροχό, με το δακτυλίδι του και τον σένσορα που διαβάζει την ταχύτητα περιστροφής του τροχού. Το Ινδονησιακό ΜΤ-25 δεν διαθέτει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος στα φρένα.

Αυτή λοιπόν είναι άλλη μια μοτοσικλέτα που αναμένουμε με μεγάλη σιγουριά για το φθινόπωρο και την EICMA, όπου φέτος θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον ως η μόνη διεθνής έκθεση στην Ευρώπη.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ