Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
  • Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
  • Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
  • Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
  • Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024
  • Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024

Τα CB650R και CBR650R με επιλογή προσθήκης E-Clutch για το 2024

Εξοπλισμένα με τον έμπιστο τετρακύλινδρο 649cc 95 ίππων
E-Clutch: Ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας με ταχύτητα χωρίς να σβήνει
Αναρτήσεις της Showa με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ
2κάναλο ABS και έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Εξοπλισμένα με τον έμπιστο τετρακύλινδρο 649cc 95 ίππων

Ο τετρακύλινδρος δεκαεξαβάλβιδος DOHC κινητήρας 649cc που εξοπλίζει το γυμνό CB650R και supersport CBR650R αποδίδει μέγιστη ισχύ 95 ίππων στις 12.000 σαλ και 63 Nm ροπής στις 9.500 σαλ, ενώ διατίθεται και σε περιορισμένη έκδοση για οδήγηση με δίπλωμα Α2 με την ισχύ να μειώνεται στα 47,6 άλογα και τη ροπή στα 49 Nm. Η CBR650F της Honda με το ολόσωμο fairing, που παρουσιάστηκε το 2014 μαζί με τη γυμνή CB650F, προσέφερε ανταγωνιστικές επιδόσεις στην κατηγορία των τετρακύλινδρων μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, κυρίως στο σπορ άκρο της κατηγορίας των ΅sportstouringΆ μοτοσυκλετών. Πέντε χρόνια αργότερα, η CBR650F μεταμορφώθηκε σε CBR650R, με την αναβάθμιση από ΅FΆ σε ΅RΆ να υποδηλώνει την ενσωμάτωση ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικών, με σκοπό να προσφέρει μία χρηστική και απολαυστική εμπειρία για τον αναβάτη στο δρόμο. Το 19YM, προστέθηκε στην οικογένεια η CB650R, συνδυάζοντας cool στυλ, συναρπαστικές επιδόσεις από τον τετρακύλινδρο κινητήρα και ευκολία χειρισμού χάρη στο ελαφρύ πλαίσιο, μία συνταγή άκρως επιτυχημένη, όπως αποδείχτηκε. Συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία, το 21YM η CB650R δέχθηκε μία σημαντική αναβάθμιση της εμπρός ανάρτησης σε συνδυασμό με μία σειρά από λεπτομερείς βελτιώσεις προς όφελος της άνεσης, της χρηστικότητας και της πρακτικότητας.


 

E-Clutch: Ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας με ταχύτητα χωρίς να σβήνει

Το Honda E-Clutch δανείζεται στοιχεία τεχνολογίας και επιδόσεων από τα quickshifters, τους χειροκίνητους συμπλέκτες και το Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda, αποτελώντας ένα μοναδικό υβρίδιο αυτών των δοκιμασμένων λύσεων. Ανοίγει νέους ορίζοντες στους φίλους των δύο τροχών, για αναβάτες ανεξαρτήτως ηλικίας, δεξιοτήτων και επιπέδου εμπειρίας. Το συμπαγές σύστημα ζυγίζει μόνο 2 κιλά, ενώ τα επιμέρους εξαρτήματα που απαρτίζουν το συμπλέκτη και το κιβώτιο δεν διαφέρουν από εκείνα μιας συμβατικής μοτοσυκλέτας.
Κατά τη λειτουργία του, ο ηλεκτρικός συμπλέκτης της Honda είναι η επιτομή της απλότητας, καθώς καταργεί την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη για οποιαδήποτε αλλαγή σχέσης. Ο αναβάτης πρέπει απλώς να χειριστεί το μοχλό αλλαγής σχέσεων για εξαιρετικά γρήγορες και σταθερές αλλαγές, που εξασφαλίζουν επιπλέον απόλαυση στη σπορ οδήγηση. Η μανέτα του συμπλέκτη δεν χρειάζεται επίσης κατά την εκκίνηση ή την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα ενεργοποιείται αμέσως μόλις τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας και διαχειρίζεται ομαλά και τα δύο σενάρια. Παράλληλα, εξαλείφει την πιθανότητα να σβήσει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί, προσφέροντας επιπλέον άνεση και ξεγνοιασιά κατά την οδήγηση στην πόλη που περιλαμβάνει συχνές εκκινήσεις και στάσεις.  
Πέρα από άνεση και ευκολία, το Honda E-Clutch προσφέρει απόλυτη ευελιξία. Εάν ο αναβάτης το επιθυμεί, είναι σε θέση να χειριστεί τη μανέτα του συμπλέκτη κανονικά, ανά πάσα στιγμή. Στην περίπτωση αυτή, το σύστημα θα ενεργοποιηθεί ξανά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, πάνω από ορισμένες στροφές του κινητήρα - μετά από 5 δευτερόλεπτα σε χαμηλότερες στροφές. Εάν ο αναβάτης θέλει να απενεργοποιήσει το σύστημα σε μια συγκεκριμένη διαδρομή, αυτό είναι επίσης δυνατό μέσω του διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Η αλλαγή σε χειροκίνητη (manual) λειτουργία υποδεικνύεται με το γράμμα ΅MΆ στον πίνακα οργάνων.
 

Αναρτήσεις της Showa με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ

Το Honda E-Clutch επιτρέπει επίσης στον αναβάτη να παραμετροποιήσει την ΅αίσθησηΆ που λαμβάνει κατά τη λειτουργία του συστήματος, ρυθμίζοντας τη δύναμη που απαιτείται να ασκήσει στον λεβιέ για μία αλλαγή σχέσης. Διατίθενται τρεις ρυθμίσεις: HARD, MEDIUM και SOFT, καθεμία από τις οποίες μπορεί να επιλεγεί ανεξάρτητα για το ανέβασμα και το κατέβασμα των σχέσεων. Το σύστημα θα υποδείξει επίσης στον αναβάτη να κατεβάσει σχέση - μέσω ενός σχετικού συμβόλου στον πίνακα οργάνων - εάν ανιχνεύσει ότι έχει επιλεχθεί υψηλότερη σχέση για μια συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης.
Το Honda E-Clutch διαχειρίζεται έξυπνα τη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη, λαμβάνοντας υπόψη διάφορες  παραμέτρους λειτουργίας της μοτοσυκλέτας, όπως η ταχύτητα του οχήματος, η γωνία ανοίγματος του γκαζιού, οι στροφές του κινητήρα, η πίεση που ασκείται στο μοχλό αλλαγής σχέσεων, η γωνία του γραναζιού μείωσης του σερβομηχανισμού του συμπλέκτη, οι στροφές του δευτερεύοντα άξονα και η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Ο συμπλέκτης λειτουργεί μέσω ενός ενεργοποιητή με δύο μοτέρ, που βρίσκονται στο εσωτερικό του δεξιού καλύμματος του κινητήρα. Κατά τη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη, ελέγχονται επίσης και ο χρονισμός ανάφλεξης με τον ψεκασμό καυσίμου αντίστοιχα, με αποτέλεσμα την ομαλή, χωρίς κραδασμούς αλλαγή σχέσεων σε όλες τις συνθήκες
Το πλαίσιο παραμένει αυτούσιο, υποστηρίζοντας ένα τέλειο πακέτο για οδήγηση εντός πόλης και σε επαρχιακούς δρόμους. Ένα ατσάλινο πλαίσιο, τύπου ΅διαμάντιΆ παρέχει την απαραίτητη ακαμψία, ενώ το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι ShowaSFF-BP 41 χλστ. και το πίσω αμορτισέρ της Showa προσφέρουν υψηλής ποιότητας συμπεριφορά της ανάρτησης. Παράλληλα η Honda προσφέρει πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ και πακέτα όπως το Racing Pack (μόνο για την CBR650R) που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, το Comfort Pack για την βελτίωση της άνεσης και τα Style και Sport Pack αποκλειστικά για το CB650R.

2κάναλο ABS και έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών

Στο σύστημα πέδησης συναντάμε τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά που επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310mm και 240mm δίσκο πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Το φρενάρισμα εποπτεύεται δικάναλη μονάδα ABS ενώ οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο φοράνε ελαστικά 120/70-ZR17 μπροστά και 180/55-ZR17 πίσω. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED και το συνολικό βάρος της CB650R ανέρχεται στα 209 κιλά και της CBR650R στα 205 κιλά με το ρεζερβουάρ των 15,4 λίτρων γεμάτο (211 και 207 κιλά αντίστοιχα με την προσθήκη του E-Clutch). Η αυτονομία με βάση τις μετρήσεις της εταιρείας έρχεται λίγο πάνω από τα 300 χιλιόμετρα.

 

Συνέχεια του άρθρου >>>