Πραγματικά αυτή είναι από είναι η φορά που μάλλον η ισοπαλία είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για τις δύο μοτοσικλέτες. Όταν λέμε ισοπαλία εννοούμε φυσικά ότι αντιμετωπίζουμε την κλασική περίπτωση όπου και οι δύο αξίζουν τα χρηματικό ποσό που καλείται να καταβάλλει ο αγοραστής, ο οποίος ωστόσο θα πρέπει να επιλέξει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Το 1000, είναι μια από τις πιο ευχάριστες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού για καθημερινή χρήση αλλά μπροστά στο πραγματικά καθημερινό 650 έρχεται δεύτερο, ειδικά στο κόστος μετακίνησης. Από την άλλη στο ταξίδι το μεγάλο Versys παίρνει το αίμα του πίσω προτάσσοντας ακόμη υψηλότερα επίπεδα άνεσης ειδικά αν ταξιδεύετε συχνά δικάβαλος και φορτωμένος. Στο επαρχιακό η κατάσταση είναι ισόπαλη για διαφορετικούς λόγους. Το 1000 είναι πιο γρήγορο, το 650 πιο ευχάριστο και αυτό μας οδηγεί καθαρά στην προτίμηση του καθενός. Όποιο και να πάρετε το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα βγείτε χαμένοι αφού και τα δύο Versys είναι ολοκληρωμένες μοτοσικλέτες με τον δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.043 |
648 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
77X56 |
83x60 |
Συμπίεση (:1) |
10,3 |
10,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
68.4/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
10,4/7.500 |
6,5/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
6,5 |
5,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
251 |
216 (ABS) |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
245 |
195 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
USD, 43χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
USD, 41χλστ., ΠΕ,
ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
|
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
|
145 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
2Δ, 300, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 250, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Δ, 250, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/55-17΄΄ |
160/60-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.240 |
2.165 |
Πλάτος
(τιμόνι-χλστ.) |
895 |
840 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.520 |
1.415 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
840 |
840 |
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Σώος αναβάτης ύστερα από εντυπωσιακά τρομακτική πτώση (+Βίντεο)
Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr