Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
  • Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
  • Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
  • Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
  • Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
  • Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
  • Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)
  • Στο σφυρί η μοναδική  48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)

Στο σφυρί η μοναδική 48κύλινδρη δίχρονη Kawasaki (+Βίντεο)

4.200cc από 6 8κύλινδρους κινητήρες
Δίχρονοι κινητήρες Kawasaki και σασμάν της BMW
Θεωρητική τελική τα 320 χλμ/ω και 600 κιλά βάρος
Δημοπρατείται με τιμή εκκίνησης τα 47.000 ευρώ

KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!

4.200cc από 6 8κύλινδρους κινητήρες

Πριν το τέλος της δεύτερης χιλιετίας ο Simon Whitelock, εμπνευσμένος από τους τεράστιους κινητήρες των αεροπλάνων μίας άλλης εποχής σκέφτηκε: "Θα μπορούσα να φτιάξω έναν κινητήρα από 16 διαφορετικούς". Αυτό λοιπόν έκανε, τοποθετώντας τους σε μία μακριά μοτοσυκλέτα ονόματι Tinker Toy, η οποία θα δημοπρατηθεί από την Bonhams. Ως φαν των δίχρονων κινητήρων της Kawasaki και ειδικότερα του τρικύλινδρου της KH 250, ο Simon Whitelock έχει κατασκευάσει αρκετούς ασυνήθιστους κινητήρες με 6 και 9 κυλίνδρους. Για την κατασκευή όμως αυτού του 48κύλινδρου κινητήρα, ο Simon αναγκάστηκε να αναθεωρήσει και να ακολουθήσει ένα νέο σχέδιο ώστε να ενώσει 16 τρικύλινδρους κινητήρες. Έτσι αποφάσισε να κατασκευάσει 6 οκτακύλινδρους σε σειρά κινητήρες τους οποίους ένωσε σε 3 ζευγάρια. Για να το καταφέρει αυτό, ο Simon, "έκοψε" τους κινητήρες και αφαίρεσε τα σασμάν και σε αυτούς συγκόλλησε τα κατάλληλα μεταποιημένα εξαρτήματα. Για κάθε κύλινδρο υπάρχει ένα ξεχωριστό καρμπυρατέρ που τον τροφοδοτεί με το μίγμα λαδιού-βενζίνης το οποίο ρέει μέσα σε σωληνάκια χαλκού.
 

Δίχρονοι κινητήρες Kawasaki και σασμάν της BMW

Η, άγνωστη σε νούμερο, ισχύς του θηριώδους 48κύλινδρου κινητήρα φτάνει στο κύριο σασμάν με το περίβλημα από μία πλάκα αλουμινίου, μέσω των 6 διαφορετικών στροφάλων (ένα για κάθε 8κύλινδρο κινητήρα). Ο Simon πήρε το σασμάν από μία BMW K 100 ενώ στην πραγματικότητα υπάρχουν 7 διαφορετικοί κινητήρες με 49 κυλίνδρους αφού ένας κινητήρας 125cc από scooter εκτελεί χρέη μίζας, κάτι που εξηγεί την "ξέμπαρκη" τρίτη, μαύρη εξάτμιση στην δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θεωρητική τελική τα 320 χλμ/ω και 600 κιλά βάρος

Ο Simon, υπολόγισε ότι η μοτοσυκλέτα αυτή θα μπορούσε να φτάσει ταχύτητα 320 χλμ/ω (200 μιλιών/ώρα). Ο ίδιος αποκαλύπτει πως παρόλο που αυτή μπορεί να οδηγηθεί, δεν ήταν αυτός ο κύριος σκοπός κατασκευής του. Ήθελε κυρίως να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ του βιβλίου Guinness για την μοτοσυκλέτα με τους περισσότερους κυλίνδρους. Αποστολή εξετελέσθη! Ακόμα και αν κάποιος κατάφερνε να δαμάσει τους 48 αυτούς κυλίνδρους, η οδήγηση αυτού του "κρουαζιερόπλοιου" των 600 κιλών με τις 48 εστίες πιθανών βλαβών προϋποθέτει και μία δόση τρέλας.
 

Δημοπρατείται με τιμή εκκίνησης τα 47.000 ευρώ

Η 48κύλινδρη Tinker Toy του Simon Whitelock θα δημοπρατηθεί από την Bonhams. Αυτή η μοναδική και αξιοθαύμαστη μοτοσυκλέτα κοστολογείται ανάμεσα στα 47.000 με 70.000 ευρώ, ενώ στα ποσά αυτά δεν συνυπολογίζεται η αξία του χρόνου και της εφευρετικότητας που επένδυσε ο Simon. Η δημοπρασία του Tinker Toy θα γίνει στις 21 Απριλίου στα πλαίσια του Spring Stafford Sale.