Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
  • Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
  • Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
  • Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
  • Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
  • Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
  • Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650
  • Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650

Στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους τα Royal Enfield Classic & Scram 650

Σύγχρονος δικύλινδρος 648cc απόδοσης 47 ίππων
Ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το Classic 350 για το Classic 650
Ίδιο πλαίσιο, διαφορετική εργονομία με το Interceptor 650 για το Scrambler 650

Σύγχρονος δικύλινδρος 648cc απόδοσης 47 ίππων

Ύστερα από την παρουσίαση της Shotgun 650 φαίνεται πως η Royal Enfield θέλει να ολοκληρώσει την σειρά 650 προσφέροντας δύο νέα μοντέλα, ονόματι Classic 650 και Scram 650, τα οποία φαίνονται σε κατασκοπικές φωτογραφίες των συναδέλφων μας από το περιοδικό ινδικό Rush Lane. Η πλατφόρμα 650 της Royal Enfield είναι βασισμένη στον σύγχρονο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 648cc που αποδίδει μέγιστη ισχύ 47 ίππων στις 7.250 σαλ και ροπή 52,3 Nm στις 5.650 σαλ. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως παράγοντα ενίσχυσης της ακαμψίας του και συνδυάζεται με ένα παραδοσιακό ατσάλινο ψαλίδι.
 

Ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το Classic 350 για το Classic 650

Όσον αφορά τις σχεδιαστικές γραμμές του Classic 650, φαίνεται να τις δανείζεται από το μικρό του αδερφάκι, το Classic 350 αφού αποκτούν το ίδιο DNA, ενώ δίνει μία διαφορετική προσωπικότητα στο Design αυτό με τις μεγαλύτερες διαστάσεις του και την κλασσικό του χαρακτήρα. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό της φαίνεται να προέρχεται αυτούσιο από την Super Meteor 650 και την Shotgun 650 ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός φαίνεται επίσης απαράλλακτο.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ίδιο πλαίσιο, διαφορετική εργονομία με το Interceptor 650 για το Scrambler 650

Αντιθέτως με το Classic 650 το Scrambler που βλέπουμε στις φωτογραφίες που δεν θα είναι άλλο από το Scram 650, αποκτά το πλαίσιο του Interceptor 650 κάτι που σημαίνει ότι έχει διαφορετική γεωμετρία αλλά και εργονομία. Το στυλ του προέρχεται από το μικρότερο Scram 450 με ψηλότερο τιμόνι και ελαφρώς τρακτερωτά λάστιχα για τις χωμάτινες διαβάσεις στις περιπέτειες που θα το πάρει μαζί του ο αναβάτης. Δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθουν τα μοντέλα αυτά στην ελληνική αγορά αλλά τα αναμένουμε σύντομα αφού φαίνεται να βρίσκονται στα τελικά στάδια ανάπτυξής τους.