Από ένα τόσο μικροκαμωμένο scooter, όπως το Liberty, δεν έχεις τις ίδιες απαιτήσεις από τους τομείς της άνεσης και των χώρων όσο από αυτούς της ευκολίας και της ευελιξίας. Έτσι, το ανανεωμένο Liberty δεν πρόκειται να προσφέρει κάτι ιδιαίτερα grande τόσο στην άνεση, όσο και στους χώρους.Η εργονομική του σχεδίαση όμως, θα ευνοήσει άπειρους και μικρόσωμους αναβάτες. Η σέλα βρίσκεται σχετικά χαμηλά (790 χλστ.) και είναι αρκετά στενή (όπως και το τμήμα της ποδιάς σε εκείνο το σημείο), προκειμένου τα πόδια να πατούν με σιγουριά στην άσφαλτο. Επιπλέον, η θέση οδήγησης είναι όρθια και δίνει πολύ καλό έλεγχο στον αναβάτη.Από την άλλη, ένας πιο ψηλός αναβάτης θα κουραστεί πιο εύκολα. Από τη στιγμή που αυτός δε χρειάζεται τη στενότερη σέλα για να πατήσει στην άσφαλτο, θα την ήθελε πιο φαρδιά για μεγαλύτερη άνεση, ενώ και τα πόδια του θα χωρέσουν οριακά στην ποδιά. Ένας ψηλός αναβάτης, μάλιστα, θα νιώσει το τιμόνι στα γόνατά του σε κάποιες (ακραίες μεν, αλλά συμβαίνουν) περιπτώσεις.Όσον αφορά στους χώρους, τέλος, αυτοί είναι οι βασικοί. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει μόνο ένα demi jetκράνος χωρίς ζελατίνα, ενώ στο ντουλαπάκι της ποδιάς αρκετά μικροπράγματα. Τέλος, ο αναβάτης μπορεί να μεταφέρει μια τσάντα στην ποδιά ή να εξοπλίσει το Liberty 150 με top case.
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr