Ο φωτογράφος της ιστοσελίδας Motor Vikatan έπιασε την υπό εξέλιξη μοτοσικλέτα να ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομο της περιοχής γύρω από το Chennai - όπου και η έδρα της εν λόγω ιστοσελίδας - και πρόλαβε να βγάλει δύο φωτογραφίες, οι οποίες πάντως είναι αρκούντως σαφείς.
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως βλέπουμε μια μοτοσικλέτα της Royal Enfield, στην οποία διακρίνουμε αναρτήσεις λίγο ψηλότερες από το σύνηθες στάνταρ των υπολοίπων μοντέλων της. Μια πρώτη παρατήρηση που βγάζει μάτια είναι η χρήση ενός κεντρικά τοποθετημένου αμορτισέρ πίσω, κάτι που δε θα συναντήσουμε σε κανένα άλλο μοντέλο της γκάμας της - όπου σε όλα πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Τα φρένα που βλέπουμε στις φωτογραφίες μοιάζουν να είναι οι ίδιες μονάδες της Brembo από το Continental GT, το πιο φρέσκο μοντέλο και πιο σύγχρονο μοντέλο της Royal Enfield.
Από κει και πέρα βρισκόμαστε στο σκοτάδι. Η αρχική πηγή είναι μια ιστοσελίδα γραμμένη στη γλώσσα Ταμίλ, όπερ σημαίνει πως η μόνη βοήθεια που μπορούμε να έχουμε είναι από ένα μεταφραστήρι όπως αυτό της Google. Προχωρώντας σε αυτή τη μετάφραση λοιπόν, το πράγμα μπερδεύει. Οι Ινδοί συνάδελφοι ισχυρίζονται πως η εικονιζόμενη μοτοσικλέτα κινείται από έναν νέο κινητήρα 410 κ.εκ. Αυτή τη στιγμή στη γκάμα της η Enfield διαθέτει τον κλασικό κινητήρα 350 κ.εκ. των Bullet (που χρησιμοποιείται και στις ανάλογες εκδόσεις των Classic και Thunderbird), καθώς και τον "μεγάλο" των 500 κ.εκ. Η μόνη εξαίρεση συναντάται στον κινητήρα του Continental GT, ο οποίος είναι ουσιαστικά μια έκδοση του 500 μεγαλωμένου στα 535 κ.εκ. Αν τώρα ο νέος κινητήρας είναι πραγματικά νέος ή αν πρόκειται για μια ανάλογα μεγαλωμένη έκδοση του 350 δεν μπορούμε προς το παρόν να το γνωρίζουμε.
Η άλλη πληροφορία που ψαρεύουμε από την πρόχειρη μετάφραση λέει πως η μοτοσικλέτα πρόκειται να ονομαστεί Himalayan και θα κοστίζει στην Ινδία 250.000 ρουπίες, ήτοι περίπου 3.500 ευρώ.
Φυσικά είμαστε σε αναμονή νέων πληροφοριών σχετικά με το θέμα.
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr