net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν την υπό εξέλιξη μοτοσικλέτα να ονομάζεται Himalayan.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Royal Enfield χρησιμοποιεί μονό αμορτισέρ πίσω.

Το cafe racer Continental GT είναι ότι πιο σύγχρονο έχει δείξει ως τώρα η Ινδική εταιρεία, με ψεκαστό κινητήρα, πλαίσιο Harris, φρένα Brembo και αναρτήσεις Paioli.

To Bullet 350 και 500 είναι το μοντέλο που παράγεται αδιαλείπτως από το 1933 και συνεχίζει ακάθεκτο - ελπίζουμε για τα 100ά γενέθλιά του.

Royal Enfield Himalayan!

Η Ινδική εταιρεία φέρεται να ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα και πάνω του χτίζει μια Adventure μοτοσικλέτα για την ερχόμενη χρονιά, όπως αποκαλύπτουν δύο κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την Ινδία.

 

Ο φωτογράφος της ιστοσελίδας Motor Vikatan έπιασε την υπό εξέλιξη μοτοσικλέτα να ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομο της περιοχής γύρω από το Chennai - όπου και η έδρα της εν λόγω ιστοσελίδας - και πρόλαβε να βγάλει δύο φωτογραφίες, οι οποίες πάντως είναι αρκούντως σαφείς.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως βλέπουμε μια μοτοσικλέτα της Royal Enfield, στην οποία διακρίνουμε αναρτήσεις λίγο ψηλότερες από το σύνηθες στάνταρ των υπολοίπων μοντέλων της. Μια πρώτη παρατήρηση που βγάζει μάτια είναι η χρήση ενός κεντρικά τοποθετημένου αμορτισέρ πίσω, κάτι που δε θα συναντήσουμε σε κανένα άλλο μοντέλο της γκάμας της - όπου σε όλα πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Τα φρένα που βλέπουμε στις φωτογραφίες μοιάζουν να είναι οι ίδιες μονάδες της Brembo από το Continental GT, το πιο φρέσκο μοντέλο και πιο σύγχρονο μοντέλο της Royal Enfield.

Από κει και πέρα βρισκόμαστε στο σκοτάδι. Η αρχική πηγή είναι μια ιστοσελίδα γραμμένη στη γλώσσα Ταμίλ, όπερ σημαίνει πως η μόνη βοήθεια που μπορούμε να έχουμε είναι από ένα μεταφραστήρι όπως αυτό της Google. Προχωρώντας σε αυτή τη μετάφραση λοιπόν, το πράγμα μπερδεύει. Οι Ινδοί συνάδελφοι ισχυρίζονται πως η εικονιζόμενη μοτοσικλέτα κινείται από έναν νέο κινητήρα 410 κ.εκ. Αυτή τη στιγμή στη γκάμα της η Enfield διαθέτει τον κλασικό κινητήρα 350 κ.εκ. των Bullet (που χρησιμοποιείται και στις ανάλογες εκδόσεις των Classic και Thunderbird), καθώς και τον "μεγάλο" των 500 κ.εκ. Η μόνη εξαίρεση συναντάται στον κινητήρα του Continental GT, ο οποίος είναι ουσιαστικά μια έκδοση του 500 μεγαλωμένου στα 535 κ.εκ. Αν τώρα ο νέος κινητήρας είναι πραγματικά νέος ή αν πρόκειται για μια ανάλογα μεγαλωμένη έκδοση του 350 δεν μπορούμε προς το παρόν να το γνωρίζουμε.

Η άλλη πληροφορία που ψαρεύουμε από την πρόχειρη μετάφραση λέει πως η μοτοσικλέτα πρόκειται να ονομαστεί Himalayan και θα κοστίζει στην Ινδία 250.000 ρουπίες, ήτοι περίπου 3.500 ευρώ.

Φυσικά είμαστε σε αναμονή νέων πληροφοριών σχετικά με το θέμα.

 

ROYAL ENFIELD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ