Το εντυπωσιακό G310GS ήταν αναμφίβολα η ισχυρότερη παρουσία της εταιρείας στο περίπτερο, προσελκύοντας μεγάλο όγκο θεατών που το θαύμαζαν. Το νέο μοντέλο θα φέρει τον κινητήρα των 313 κ.εκ. ο οποίος εξοπλίζει και το G310R, με απόδοση 34 ίππων και 3 kgm ροπής. Το βάρος του μοντέλου θα ανέρχεται, σύμφωνα με την BMW, στα 169 κιλά.
Η θέση οδήγησης έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση εντός και εκτός δρόμου. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ οι αναρτήσεις του θα αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με απευθείας έδραση στο ψαλίδι.
Η μοτοσυκλέτα θα φέρει το ABS στον στάνταρ εξοπλισμό της, το οποίο μάλιστα θα μπορεί να απενεργοποιηθεί με την πίεση ενός κουμπιού, αν ο αναβάτης το επιθυμεί.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
313 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80X62.1 |
Συμπίεση (:1) |
10.6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
34/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
3/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
11 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
169.5 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό E |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr