QJMOTOR SRT 700 - Test
QJMOTOR SRT 700 - Test
QJMOTOR SRT 700 - Test
QJMOTOR SRT 700 - Test
QJMOTOR SRT 700 - Test
QJMOTOR SRT 700 - Test
  • QJMOTOR SRT 700 - Test
  • QJMOTOR SRT 700 - Test
  • QJMOTOR SRT 700 - Test
  • QJMOTOR SRT 700 - Test
  • QJMOTOR SRT 700 - Test
  • QJMOTOR SRT 700 - Test

QJMOTOR SRT 700 - Test

- 73.5 ίπποι και κατανάλωση 6 λ. / 100 χλμ.
- Οθόνη TFT 5 ιντσών με ένδειξη πίεσης ελαστικών
- Θερμαινόμενα γκριπς και σέλα

QJMOTOR: SVT 650Δυνατότερος V2 της κατηγορίας.

QJMOTOR: FORT 350 "Όχημα" υπεροχής!

Τιμή 6.695 ευρώ
 
+: Θερμαινόμενη σέλα & γκρίπ, κινητήρας, ποιότητα κύλισης, τιμή
-: Απουσία TCS, μεγάλα πλαϊνά κάγκελα

Η SRT 700 έρχεται δυναμικά στον κόσμο των μεσαίων On-Off με στοιχεία που διαθέτουν πιο ακριβές μοτοσικλέτες. Η φιλική θέση οδήγησης, η χαμηλή απόσταση από το έδαφος, οι φωτιζόμενοι διακόπτες είναι κάποια από τα λίγα πράγματα που μπορούμε να χωρέσουμε σε λίγες γραμμές για να μας συστηθεί η νέα μοτοσικλέτα της QJMOTOR.
 
Η QJMOTOR ιδρύθηκε το 1985 κατασκευάζοντας μοτοσικλέτες και ATV από 50κ.εκ έως 1200κ.εκ.. Αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι να έχει εισέλθει δυναμικά στο παιχνίδι των δύο τροχών σε όλες τις κατηγορίες. Η μεσαία πολυχρηστική SRT, ακροβατεί ανάμεσα στα άλλα της αδέλφια, τονίζοντας το κάτι παραπάνω από τη μικρή έκδοση των SRT 550 και από τη μεγαλύτερη των SRT 800, κοιτάζοντάς τη στα μάτια με ψηλά το κεφάλι. Μοντέρνο και συνάμα περιπετειώδης είναι το στυλ της νέας 700, χρησιμοποιώντας εξεζητημένες σχεδιαστικά γραμμές και καλύπτοντας το κενό ανάμεσα στην Α2 κατηγορία με τα κυβικά που βρίσκονται κοντά στο λίτρο.    
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά