QJMOTOR SRC 500: Μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με ινδικό design
QJMOTOR SRC 500: Μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με ινδικό design
QJMOTOR SRC 500: Μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με ινδικό design
Το Bullet 500 της Royal Enfield, η πηγή έμπνευσης πιθανότατα για το SRC 500

Το Bullet 500 της Royal Enfield, η πηγή έμπνευσης πιθανότατα για το SRC 500

Ένα ακόμα μοντέλο (της Honda αυτή τη φορά) από το οποίο μπορεί να εμπνεύστηκε η QJMOTOR

Ένα ακόμα μοντέλο (της Honda αυτή τη φορά) από το οποίο μπορεί να εμπνεύστηκε η QJMOTOR

  • QJMOTOR SRC 500: Μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με ινδικό design
  • QJMOTOR SRC 500: Μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με ινδικό design
  • QJMOTOR SRC 500: Μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με ινδικό design
  • Το Bullet 500 της Royal Enfield, η πηγή έμπνευσης πιθανότατα για το SRC 500
  • Ένα ακόμα μοντέλο (της Honda αυτή τη φορά) από το οποίο μπορεί να εμπνεύστηκε η QJMOTOR

QJMOTOR SRC 500: Μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με ινδικό design

Αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με 25,5 ταπεινά άλογα
Retro μοντέλο εξοπλισμένο με ABS
Προδιαγραφών Euro 5 και στα 205 κιλά
Ποιά μπορεί να είναι η τιμή του;

Αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με 25,5 ταπεινά άλογα

Με το νέο SRC 500 η QJMOTOR προσφέρει στο κοινό της μία μοτοσυκλέτα που ακολουθεί την φιλοσοφία της Royal Enfield Bullet 500. Οι μικροί μονοκύλινδροι κινητήρες με χαμηλή ιπποδύναμη πουλάνε σαν "ζεστό ψωμί" στις μέρες μας, κάτι που είναι εμφανές από τις πωλήσεις της Royal Enfield και της Honda με τα μοντέλα τους στα 350cc. Έτσι και το SRC 500 εφοδιάζεται με έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 480cc, που είναι και το κύριο στοιχείο του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 25,5 ίππων στις 5.750 σαλ και 36 Nm ροπής στις 4.250 σαλ. Ο σχεδιασμός του κινητήρα ακολουθεί Old-School φιλοσοφία με μεγάλη διαδρομή στο έμβολο στα 82,6 χλστ που ενισχύει την ροπή και διάμετρο στα 86 χλστ, ενώ είναι SOCH, έχει δηλαδή έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες.
 

Retro μοντέλο εξοπλισμένο με ABS

Όπως ο κινητήρας και η εμφάνιση υποδεικνύουν, έτσι και από τεχνολογία το QJMOTOR SRC 500 θα λέγαμε ότι είναι "κλασικό". Ο κινητήρας τοποθετείται σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 5 ταχυτήτων και αλυσίδα ώστε να στέλνει την δύναμη στο πίσω ακτινωτό τροχό διαμέτρου 18 ιντσών. Το ατσάλινο ψαλίδι αποσβένει τις κακοτεχνίες του δρόμου με διπλό αμορτισέρ  ενώ οι δύο δίσκοι, ένας εμπρός και ένας πίσω ελέγχονται από μονάδα ABS. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ο τροχός είναι διαμέτρου 19 ιντσών με τις διαστάσεις των ελαστικών του να είναι 100/90 και του πίσω ελαστικού 130/80.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Προδιαγραφών Euro 5 και στα 205 κιλά

Αξιοσημείωτο στοιχείο του SRC 500 αποτελεί το γεγονός ότι πληροί τις Euro5 προδιαγραφές. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα το δούμε στην Ευρώπη, αλλά ότι φαίνεται να μετατρέπεται το Euro5 σε ένα διεθνές στάνταρ ακόμα και έξω από αυτήν. Με μια πρώτη ματιά δεν φαίνεται που κρύβονται τα 18 παραπανίσια κιλά του SRC 500 σε σχέση με το Bullet 500 της Royal Enfield, αλλά σίγουρα δεν είναι από το κατά 0,5 λίτρα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ που φτάνει τα 15. Το SRC γεμάτο, φτάνει τα (αρκετά για την κατηγορία του) 205 κιλά.
 

Ποιά μπορεί να είναι η τιμή του;

Προς το παρόν η μόνη χώρα για την οποία γνωρίζουμε την τιμή του QJMOTOR SRC 500 είναι η Ινδία, διότι η εταιρεία την κατασκεύασε προφανώς για να δελεάσει κυρίως τους fans της 500ριών της Royal Enfield και να αρπάξει ένα μερίδιο της αγοράς αυτής. Εκεί κοστίζει 239.000 ρούπια τα οποία "μεταφράζονται" σε 2.700 ευρώ. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα έρθουν στην Ελλάδα, αν και το γεγονός ότι η κατηγορία αυτή δεν είναι πολύ δημοφιλής στην χώρα μας ενώ υπάρχουν και μοντέλα με πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά μας προϊδεάζει για το αντίθετο. Η τιμή του βέβαια εάν είναι χαμηλή, μπορεί πιθανά να κάνει πολλούς συμπολίτες μας να το επιλέξουν εφόσον έρθει στην αγορά.