Με απόδοση 33,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 3,4 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ, ο μονοκύλινδρος κινητήρας του Fort 350 είναι από τους ισχυρότερους της κατηγορίας και όχι μόνο στα χαρτιά, καθώς αυτό γίνεται αντιληπτό κατά την οδήγηση και επιβεβαιώθηκε από τις μετρήσεις επιδόσεων, όπως θα δείτε παρακάτω. Ελάχιστοι κραδασμοί εμφανίζονται μόνο στο ρελαντί και εξαφανίζονται τελείως μόλις αρχίσεις να κινείσαι. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, με την απόκριση να είναι άμεση σε όλο το εύρος στροφών. Το υδρόψυκτο σύνολο συνεργάζεται αρμονικά με την καλορυθμισμένη μετάδοση και η εκκίνηση του scooter γίνεται άμεσα χωρίς να χρειάζεται ο κινητήρας να ανεβάσει πολλές στροφές. Ιδανικά, θα θέλαμε το Fort 350 να ήταν εφοδιασμένο με traction control όμως η γραμμική απόδοση σε κάνει να ξεχνάς την απουσία του και για να γλιστρήσει ο πίσω τροχός πρέπει να το επιδιώξεις. Σε λογικά πλαίσια κυμάνθηκε η κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Μάλιστα, το ρεζερβουάρ είναι χαμηλά τοποθετημένο συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών, ενώ η χωρητικότητα του στα 14 λίτρα, ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Σε μια τόσο δημοφιλή κατηγορία δεν χωράνε εκπτώσεις στο κομμάτι των περιφερειακών και η QJMOTOR έχει προικίσει το Fort 350 με 35άρι τηλεσκοπικό πιρούνι της KYB και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση σε 5 θέσεις, της ίδιας εταιρείας. Στον τομέα των φρένων, είναι από τα ελάχιστα μεσαία scooter με 2 δίσκους εμπρός. Αυτοί έχουν διάμετρο 265 χιλ. και συνεργάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ ίδιου μεγέθους είναι και ο πίσω δίσκος με στάνταρ το δικάναλο ABS. Οι τροχοί του είναι 15 και 14 ιντσών, και φορούν ελαστικά Pirelli διαστάσεων 120/70-15 και 150/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.