net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τώρα, είναι αυτά φώτα εκεί στη μύτη του φέρινγκ ή απλά εσοχές που ξεγελούν το μάτι;

Το ηλεκτρικό παπί πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009 και ακόμη το περιμένουμε στην παραγωγή.

Πρωτότυπα Honda για το Tokyo Motor Show

Εκτός από το Neowing, η Honda πάει στο Tokyo Motor Show με μερικά ακόμη πρωτότυπα μοντέλα στη φαρέτρα της, ως ένα σαφές δείγμα των μελλοντικών της σχεδίων για παραγωγή.

 
Είδαμε ήδη το πρωταγωνιστικό πρωτότυπο της Honda, το υβριδικό τρίκυκλο Neowing, ας δούμε τώρα και άλλες δύο concept προτάσεις που ο ιαπωνικός κολοσσός ανακοινώνει στη γκάμα των μοντέλων που θα εκτεθούν στο Tokyo.

Ξεκινάμε με το Light Weight Super Sports Concept. Πρόκειται για μια σπορ μοτοσικλέτα αγνώστων λοιπών στοιχείων, για την οποία η Honda μας χαρίζει μόλις μερικές γενικόλογες αράδες στο δελτίο Τύπου που τη συνοδεύει.
Μας λέει λοιπόν για τον επιθετικό σχεδιασμό του φέρινγκ της, ο οποίος δημιουργεί την αίσθηση της ταχύτητας.
Συνεχίζει αναφερόμενη στη νέα γενιά super sport μοντέλων, αν και ειλικρινά από την εμφάνιση και μόνο δε μπορούμε να πούμε πως έσπασε και το καλούπι ακριβώς, αρκετά συμβατικό δείχνει. Η περιγραφή κλείνει με τα γραφικά που οριακά ξεχωρίζουν στο μαύρο φέρινγκ χάρη στη χαμηλή τους αντίθεση με το χρώμα του υποβάθρου, ένα όμορφο σχέδιο που επίσης δε διεκδικεί βραβεία πρωτοτυπίας.

Από κει και πέρα, στη μία και μοναδική φωτογραφία της Honda δε διακρίνουμε καλά-καλά τι κινητήρα φοράει μέσα από τα πλαστικά, αλλά από την ύπαρξη ενός δίσκου μπροστά μπορούμε μάλλον να αποκλείσουμε τα πολλά κυβικά και να σκεφτούμε κάτι στη γειτονιά των 300 κ.εκ.
Ωραία η Akrapovic, νοστιμότατο το ανάποδο μαύρο πιρούνι, χορταστικοί οι κυματιστοί δίσκοι, αλλά Honda σε παρακαλούμε σύντομα να μας δώσεις λίγες περισσότερες πληροφορίες που να δικαιολογούν γιατί αυτό το πρωτότυπο κομίζει κάτι φρέσκο.

Το δεύτερο πρωτότυπο της ημέρας είναι το ηλεκτρικό παπί, EV-Cub Concept.
Εδώ έχουμε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο στο σχήμα του θρυλικού παπιού, το οποίο ωστόσο θυμόμαστε πως η Honda είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά το 2009 και πάλι στο Tokyo Motor Show. Στην επιστροφή του στην επικαιρότητα, συνοδεύεται από ένα μικρό δεκτίο Τύπου όπου δε γίνεται λόγος για κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του, κουβέντα για τις όποιες αλλαγές από το αρχικό σχέδιο του 2009, απλώς κάποιες γενικές παρατηρήσεις που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει και κοιτώντας τη φωτογραφία.
Προφανώς μιλάμε για ένα ηλεκτρικό σχέδιο για χρηστικότητα μικρής εμβέλειας, με το μεγάλο του προσόν να είναι η τοποθέτηση της μπαταρίας - του βαρύτερου εξαρτήματός του δηλαδή - χαμηλά στο πλαίσιο, γεγονός που θα το κάνει μανιτζέβελο και πρακτικό.

Κατά τα λοιπά, περιμένουμε να μάθουμε κάτι πιο απτό από τη Honda όταν το Tokyo Motor Show θα ανοίξει τις πύλες του στις 30 Οκτωβρίου.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ