Ο τελευταίος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος των SBK πραγματοποιήθηκε στη Jerez και ο Sykes κατάφερε να τερματίσει τρίτος στο πρώτο σκέλος, κατακτώντας το πρωτάθλημα, χάρη στη διαφορά βαθμών που είχε εξασφαλίσει, και καθιστώντας διαδικαστικό το δεύτερο σκέλος. Και σε αυτό το σκέλος, όμως, κατάφερε να τερματίσει δεύτερος, εξασφαλίζοντας μια διαφορά 23 βαθμών από τον δεύτερο, τον Eugene Laverty της Aprilia. Επιπλέον, στον ίδιο αγώνα κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ γύρου της Jerez, με χρόνο 1 41.691.
Η φετινή χρονιά προμηνυόταν επιτυχημένη από την αρχή για τον Tom Sykes. Aλλωστε, κατάφερε να εξασφαλίσει εννέα νίκες στο φετινό πρωτάθλημα, 18 θέσεις στο podium και οχτώ pole positions. Επιπλέον, κατόρθωσε να βρίσκεται πρώτος σε 255 γύρους σε ολόκληρη τη σεζόν, μια επίδοση σχεδόν διπλάσια από τον αμέσως καλύτερο σε αυτόν τον τομέα αναβάτη.
Η κατάκτηση του πρωταθλήματος πανηγυρίστηκε δεόντως, όχι μόνο από τον Sykes, αλλά και από ολόκληρη την ομάδα της Kawasaki. Αμφότεροι, άλλωστε, προέρχονταν από την απογοήτευση του 2012, όταν έχασαν το πρωτάθλημα για μισό πόντο. Ο Sykes, μάλιστα, δήλωσε μετά την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος: "Δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψω αυτό που νιώθω. Είμαι πολύ μετρημένος, αλλά από το Magny Cours και έπειτα υπήρχαν στιγμές που το μυαλό μου ονειρευόταν το πρωτάθλημα. Ακόμη και τα όνειρα αυτά που έφερναν ρίγη ενθουσιασμού. Και εκείνο που ένιωθα τότε δεν αποτελεί ούτε το 2% από αυτό που νιώθω τώρα που κατέκτησα τον τίτλο".
Όσον αφορά στους υπόλοιπους αναβάτες που έτρεξαν με τα χρώματα της Kawasaki, ο Loriz Baz της Kawasaki Racing Team παρέμεινε στην όγδοη θέση, παρά το γεγονός ότι δεν αγωνίστηκε στη Jerez. Οι Mark Aitchison και Federico Sandi βρέθηκαν στην 18η και 17η θέση αντίστοιχα, για λογαριασμό της Kawasaki Team Pedercini.
Η Jerez αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη για την Kawasaki, καθώς δεν έλειψαν οι επιτυχίες και στην κατηγορία των Superstock 1000. Εκεί, οι “πράσινες” μοτοσικλέτες κατέκτησαν τις τέσσερις πρώτες θέσεις του αγώνα, με τους Jeremy Guarnoni (MRS Kawasaki), Leandro Mercado (Kawasaki Team Pedercini), Romain Lanusse (MRS Kawasaki) και Alessandro Andreozzi (Kawasaki Team Pedercini).
Τελική βαθμολογία Πρωταθλήματος SBK
1. Tom Sykes (Kawasaki ZX-10R): 447
2. Eugene Laverty (Arpilia RSV4): 424
3. Sylvain Guintoli (Aprilia RSV4): 402
4. Marco Melandri (BMW S1000 RR): 359)
5. Chaz Davies (BMW S1000 RR): 290


EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.