net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Βλέπει κανείς εδώ κανένα BMW Κ1600GTL;

Juggernaut όνομα και πράγμα.

Θα μπορούσε να το καβαλάει ο Mad Max ή ο Johnny Blaze, εύκολα.

Ο Keiji Kawakita μέσα στην περηφάνεια.

Πίεση λαδιού πάνω, θερμοκρασία λαδιού κάτω. Αν δεν ήταν στο Juggernaut θα μπορούσαν να βρίσκονται σε ατμομηχανή.

Βλέμμα-έντομο.

Ωραία θέα αυτή. Το σηματάκι της BMW στο κέντρο του τιμονιού δείχνει σχεδόν ξένο.

Look χειροποίητο.

Φυσικά και είναι λειτουργικό το Juggernaut.

Φίλε κάτι έχεις ανάμεσα στις ρόδες σου.

Λιτός βίος.

Kenji Nagai και Factory Special.

Λεπτό και μακρύ, αυτό είναι το πλάνο.

Ο μινιμαλισμός είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Ιαπωνία.

Απίθανο μασκάκι.

Χρειάζεται κάτι άλλο;

Με αυτή τη σέλα πλέον τουριστικό δεν το λες αυτό το Κ1600.

Εν κινήσει πάντως είναι εντυπωσιακό.

Project Ignite Straight Six

Παίρνουμε δύο καθ όλα αξιοσέβαστα K1600GTL και τα δίνουμε σε δύο εκ των κορυφαίων custom κατασκευαστών της Ιαπωνίας με την οδηγία να τους βγάλουν τα μάτια. Tο καταφέρνουν πανηγυρικώς.

 

Οι κ.κ. Kenji Nagai της Ken s Factory και ο Keiji Kawakita της Hot-Dock Custom-Cycles ήταν οι τυχεροί που ανέλαβαν να δημιουργήσουν τα πρωτότυπα γλυπτά τους με βάση το εξακύλινδρο K1600GTL. Αυτοί, με τη σειρά τους, πεπεισμένοι πως το αποτέλεσμα της δουλειάς τους δεν έπρεπε να τίποτε να θυμίζει τη μοτοσικλέτα από την οποία ξεκίνησαν, κράτησαν μόνο τον κινητήρα και το πλαίσιο, με τον Kawakita να διατηρεί στο σχέδιό του και το Duolever μπροστινό.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από αυτόν τον τελευταίο και τη δημιουργία της Hot-Dock Custom-Cycles, την οποία ο Keiji Kawakita εύγλωττα αποκαλεί "Juggernaut". Με εμφάνιση Mad Max και όργανα τοποθετημένα στα πλαϊνά της μοτοσικλέτας, ο δημιουργός του μας εξηγεί πως  "βρήκα μια παλιά φωτογραφία από τον πίνακα οργάνων κάμπριο που έμοιαζε να βγήκε από το κοντινό μέλλον και σκέφτηκα μια μοτοσικλέτα με αυτήν την αίσθηση. Κοιτώντας το Duolever μπροστινό πίστευα πως θα μπορούσα να το καταφέρω με το Κ1600GTL. Στην πραγματικότητα η δουλειά ήταν πολλή και σκληρή. Ακόμη κι όταν είχα τελειώσει, ακόμη δεν ήμουν σίγουρος αν η δουλειά μου ήταν ολοκληρωμένη. Αλλά έτσι δε γίνεται πάντα με το customizing;"

Ο Kenji Nagai πάλι προτίμησε να αφαιρέσει το Duolever και στη θέση του κατασκεύασε στο χέρι ένα αλουμινένιο τετρακάλαμο πιρούνι τύπου Girder. Ονόμασε τη μοτοσικλέτα του Ken s Factory Special, αντικαθιστώντας το φέρινγκ του Κ1600GTL με ένα μικροσκοπικό αλουμινένιο μασκάκι. Αυτό ωστόσο που βγάζει μάτια είναι οι γιγάντιοι τροχοί του, με διάσταση 23 ίντσες μπροστά και 20 πίσω. Ο Nagai-san μας εξηγεί: "Στην αρχή είχα ένα στυλ bagger στο μυαλό μου, έτσι το φανταζόμουν κοιτώντας την τουριστική του όψη. Θα ήταν όμως πολύ προφανής επιλογή. Έτσι σκέφτηκα να το προσεγγίσω διαφορετικά. Κατέληξα στο digger. Το μακρύ και λεπτό σχήμα του θα έκανε τον εξακύλινδρο κινητήρα να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο."

Το σχέδιο "Ignite Straight Six" είναι μια προωθητική καμπάνια για την Ιαπωνία και, κρίνοντας από τη δουλειά των δύο δημιουργών, μάλλον καταφέρνει τον στόχο της, δηλαδή να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού και να δημιουργήσει θόρυβο γύρω από την εξακύλινδρη BMW.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ