Οι κίνδυνοι στα μετόπισθεν μπορούν να είναι πολλοί και χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, κοιτάζοντας πρωτίστως μέσα από τους καθρέφτες μας, αλλά και πάνω από τον ώμο μας. Ρίξτε, λοιπόν, μια ματιά στις παρακάτω κατηγορίες κινδύνων και έχετε πάντοτε το νου σας.
· Είναι αυτονόητο ότι το δίκυκλό μας θα πρέπει να έχει πάντοτε τους καθρέφτες του και ότι θα πρέπει να είναι ρυθμισμένοι σωστά.
· Όταν αλλάζετε λωρίδα, μην αρκείστε στο να κοιτάζετε μόνο μέσα από τους καθρέφτες. Κοιτάξτε και πάνω από τον ώμο σας, για να σιγουρευτείτε ότι δεν πρόκειται να κλείσετε το δρόμο σε κάποιον.
· Κλεφτές ματιές στα μετόπισθεν απαιτούνται πριν από κάθε αλλαγή κατεύθυνσης, όσο μικρή κι αν είναι. Ακόμη κι αν αλλάξετε πορεία κατά μισό μέτρο για να αποφύγετε κάποια λακκούβα, βεβαιωθείτε πως κάποιο άλλο όχημα δεν επιχειρεί να σας προσπεράσει.
· Όταν περνάτε ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, καλό είναι να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή αν σας ακολουθούν άλλα δίκυκλα. Έτσι, δε θα αιφνιδιαστείτε αν κάποιος ανυπόμονος επιχειρήσει προσπέραση στο πρώτο άνοιγμα.
· Στην ίδια περίπτωση, αν βρίσκεστε μπροστά σε μια ουρά από δίκυκλα που κινούνται ανάμεσα σε ουρές αυτοκινήτων, μην αφήνετε τους πίσω σας να καθορίζουν το ρυθμό σας. Αν πιστεύετε ότι πηγαίνετε αργά, αφήστε τους να σας προσπεράσουν με την πρώτη ευκαιρία.
· Η πρώτη σας αντίδραση μόλις ακούσετε κάποια σειρήνα πίσω σας θα είναι να ελέγξετε με τους καθρέφτες σας αν εμποδίζετε κάποιο όχημα έκτακτης ανάγκης (όπως ασθενοφόρο). Φυσικά, θα πρέπει να κάνετε στην άκρη, αλλά όχι χωρίς να ελέγξετε πρώτα αν είστε ασφαλείς.
· Ειδικά στην εθνική, όπου οι ταχύτητες είναι σαφώς μεγαλύτερες, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, όταν αλλάζετε λωρίδα. Κοιτάξτε και πάνω από τον ώμο σας, για να βεβαιωθείτε ότι δεν έρχεται κάποιος με μεγάλη ταχύτητα και μην παραλείψετε να κοιτάξετε και από δεξιά.
· Αν κολλήσετε κάπου στην κίνηση και επιχειρήσετε επιτόπια μανούβρα, η οποία περιλαμβάνει και κίνηση προς τα πίσω, βεβαιωθείτε πως δεν υπάρχει κάποιο άλλο δίκυκλο πίσω σας. Ο καθρέφτης, στην περίπτωση που είναι κολλημένος ακριβώς πίσω σας, δεν αρκεί.
· Απαραίτητες είναι και οι κλεφτές ματιές πίσω σας, στην περίπτωση που σταματήσετε σε κάποιο κόκκινο φανάρι. Καλό είναι να επιλέξετε να σταματήσετε στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος ή μπροστά από άλλο αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, (ειδικά το βράδυ), θα πρέπει να έχετε το νου σας για αυτοκίνητα που ενδεχομένως δε σας δουν.
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr