Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς
  • Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς

Peugeot New Tweet 125: Ευκίνητο Scooter πόλης με 16 ιντσών τροχούς

- Σταθερή αξία σε κινητήρα & πλαίσιο.
- Μόλις 2,8λτ/100χλμ κατανάλωση.
- Με 121 κιλά πλήρες υγρών.
- Πλούσια σε πληροφορίες LCD οθόνη.

Σταθερή αξία σε κινητήρα & πλαίσιο

Η Peugeot Motocycles από τον Φεβρουάριο του 2023 είναι υπό την διοίκηση της Γερμανικής Mutares και στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από τον όμιλο Σαρακάκη Α.Ε.. Τι καλύτερο λοιπόν για το ανανεωμένο Peugeot Tweet 125 να παραμείνει σταθερό σε καίρια σημεία, όπως είναι το πλαίσιο και ο κινητήρας του, αλλά να δεχθεί ριζικές αλλαγές σε εμφάνιση, φωτιστικά σώματα και οθόνη. Καθώς η παραγωγή έχει μείνει σε Γαλλικά εδάφη, το αισθητικό κομμάτι και η ποιότητα του Tweet αναβαθμίστηκε πλήρως κρατώντας όμως τις ίδιες διαστάσεις με το προηγούμενο μοντέλο. Υποδειγματική παραμένει η συμπεριφορά του από το ελαφρύ, ατσάλινο, σωληνωτό, άκαμπτο πλαίσιο συμβάλλοντας  σημαντικά στα ανοίγματα του γκαζιού που διοχετεύει ο κινητήρας των 125κ.εκ..

Μόλις 2,8λτ/100χλμ κατανάλωση

Η δοκιμασμένος εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5 αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 124,6κ.εκ. αποδίδει 11,5 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και ροπή 10,3Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό, ενώ η κίνηση του γίνεται με ιμάντα και η τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Η ψυχή του «λιονταριού» που τραβάει από τις χαμηλές στροφές θα ακουμπήσει τα 105 χιλιόμετρα την ώρα ως τελική ταχύτητα και θα καταναλώσει σε μεικτό κύκλο 2,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αν του φερθούμε ευγενικά χωρίς απότομες εκκινήσεις, το ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων θα προσφέρει αυτονομία κοντά στα 200 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι δρόμοι ποικίλουν σε καταστάσεις οδοστρώματος, για αυτό και το νέο Tweet 125 για να πετύχει με ασφάλεια την ακινητοποίηση του, διαθέτει μπροστά και πίσω από έναν δίσκο των 226 χιλιοστών, με το σύστημα της συνδυασμένης πέδησης CBS να έχει ενεργό ρόλο. Τέλος, οι τροχοί των 16 ιντσών προσφέρουν καλύτερη κύλιση με μεγαλύτερη σταθερότητα στους ελιγμούς της καθημερινότητας, φέροντας τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών εμπρός-πίσω, των 110/70 διαμέτρου πέλματος-προφίλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 121 κιλά πλήρες υγρών

Το αεικίνητο Tweet 125 θα κινηθεί με τσαγανό στους δρόμους της πόλης και με δύο άτομα χωρίς να ξεχνάμε όμως, ότι πρόκειται για ένα Scooter λίγων κυβικών εκατοστών. Έχοντας αυξηθεί κατά 1 κιλό σε σχέση με τον προκάτοχο του, το συνολικό του βάρος αγγίζει τα 121 κιλά πλήρες υγρών. Οι ανωμαλίες που υπάρχουν στα ελληνικά εδάφη θα φιλτραριστούν καλά από το τηλεσκοπικό μπροστινό πιρούνι των 30 χιλιοστών με διαδρομή 100 χιλιοστά, αφήνοντας μία σκληρή αίσθηση σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο. Το πίσω μέρος δίνει μία πιο μαλακή αίσθηση καθώς τα διπλά αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα ως την προφόρτιση ελατηρίου σε 3 θέσεις. Προβληματισμός για τα καθημερινά ψώνια δεν θα αποτελέσουν οι χώροι του, μιας και έχει επίπεδο πάτωμα, γάντζο στο μέσα μέρος της ποδιάς, ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα και έναν ικανοποιητικό χώρο κάτω από τη σέλα που θα φιλοξενήσει ένα Jet κράνος. Η πρόσβαση του είναι ικανή από το μεγαλύτερο μέρος αναβατών μιας και η απόσταση που χωρίζει το έδαφος από τη σέλα ανέρχεται στα 790 χιλιοστά.

Πλούσια σε πληροφορίες LCD οθόνη

Ανανεωμένο design ισούται με νέες ιδέες και στο κομμάτι της οθόνης, όπου εδώ συναντάμε μία LCD οθόνη με οπίσθιο φωτισμό χρώματος γαλάζιου με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπου είναι, ρολόι, 2 μερικοί χιλιομετρητές, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος, ολικός χιλιομετρητής, ψηφιακό ταχύμετρο, θερμοκρασία κινητήρα, στάθμη καυσίμου, στιγμιαία κατανάλωση και υπολογιστής εναπομεινάντων διανυθέντων χιλιομέτρων. Οι ηλεκτρονικές ανέσεις δεν σταματάνε εδώ καθώς είναι εξοπλισμένο με θύρα USB η οποία βρίσκεται μέσα στο ντουλαπάκι αποθήκευσης εγγράφων κάτω από τον διακόπτη λειτουργίας. Η πλοήγηση των πληροφοριών που διαθέτει η οθόνη του, πραγματοποιείται από το δεξί γκρίπ που έχει 3 κομβία αριστερά του και πάνω από τη μίζα. Τέλος, οι βραδινές βόλτες θα γίνουν με ευχάριστη νότα από τα LED φωτιστικά σώματα προσδίδοντας στυλ και αποτελεσματικότητα.

Η τιμή της Standard έκδοσης είναι στα 2.700,00 ευρώ και της GT Edition στα 2.820,00 ευρώ.