|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Honda CRF 100 Africa Twin |
Suzuki V-Strom 1000 (2017) |
KTM 1090 Adventure | Ducati Multistrada 950 |
---|---|---|---|---|
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 | 1.037 | 1.050 | 937 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
81 Χ 62,6 | 100 Χ 66 | 103 Χ 63 | 94 Χ 67,5 |
Συμπίεση (:1) | Δ/Α | Δ/Α | 13 | 12,6 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
94/7.500 | 101/8.000 | 125/8.500 | 113/9.000 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
10/6.000 | 10,1/4.000 | 10,9/6.500 | 9,7/7.750 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
18,8 | 20 | 23 | 20 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
5,8 | Δ/Α | 6,3 | 5,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 | Δ/Α | 225+ | 235+ |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς |
Ατσάλινο πλαίσιο | Ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα |
Ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD, 45χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό ,ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Ανεστραμμένο πιρούνι WP 43χιλ |
USD 48χιλ ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
230 | Δ/Α | 185 | 170 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ, ΑΕ |
Αμορτισέρ Sachs ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
220 | Δ/Α | 190 | 170 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 310, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
2Δ, 4Ε, ABS | 2Δ/320, 4Ε, ABS | 2Δ/320, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 256, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Δ, 1Ε, ABS | Δ/267, 2Ε, ABS | Δ/265, 2Ε, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 90/90-21΄΄ | 110/80-19 | 110/70-19 | 120/70-19 |
Ελαστικό Π | 150/70-18΄΄ | 150/70-17 | 150/70-17 | 170/60-17 |
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.335 | 2.285 | Δ/Α | 2.280 |
Πλάτος (χλστ.) | 930 | 865 | Δ/Α | 995 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.575 | 1.555 | 1.560 | 1.594 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
85-870 | 850 | 850 | 840 |
Βάρος(κιλά) | 242 | 228 | 205 | 229 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr