Τα νέα YZF-R1/R1M αποτελούν εύκολα δύο από τις καλύτερες και απλαυστικότερες αγωνιστικές μοτοσικλέτες του σήμερα. Κορυφαία δύναμη, εκπληκτικό στήσιμο, αδιανόητα σε λειτουργία μέχρι πρότινος ηλεκτρονικά συστήματα. Δυο έξυπνοι πύραυλοι, που αντί να κατευθύνονται εκ του μακρόθεν, διαθέτουν σέλες, και δέχονται αναβάτες. Και αντί να καταστρέφουν, δημιουργούν απερίγραπτες once in a lifetime εμπειρίες, χαράζοντας χαμόγελα που θα σας συντροφεύουν για την υπόλοιπη ζωή σας.
Yamaha YZF-R1 (YZF-R1M) |
|
|
|
|
Κινητήρας |
4Κ, 4T, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 16β |
|||
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 |
|||
|
79x50,9 |
|||
Συμπίεση (:1) |
13 |
|||
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
197,3/13.500 |
|||
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,5/11.500 |
|||
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|||
Εκκίνηση |
Μίζα |
|||
Πλαίσιο |
|
|||
Τύπος |
Ασύμμετρο Deltabox, δυο δοκών αλουμινίου |
|||
Αναρτήσεις |
|
|||
Εμπρός |
USD, Kayaba 43 χλστ./σταμπιλιζατέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (USD, Ohlins Electronic Racing Suspension /σταμπιλιζατέρ Ohlins, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Πίσω |
Αμορτισέρ Kayaba με μοχλικό, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ και μήκος (Αμορτισέρ Ohlins Electronic Racing, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Φρένα |
|
|||
Εμπρός |
2Δ, 320 χλστ., Racing ABS |
|||
Πίσω |
Δ, 220 χλστ., Racing ABS |
|||
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|||
Εμπρός |
120/70-17 |
|||
Πίσω |
190/55-17(200/55-17) |
|||
Διαστάσεις |
|
|||
Μήκος (χλστ.) |
2.055 |
|||
Πλάτος (χλστ.) |
690 |
|||
Ύψος σέλας (χλστ.) |
855 |
|||
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
|||
Βάρος (κιλά) |
199 γεμάτο (200 γεμάτο) |
|||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
|||
Εξοπλισμός |
|
|||
ABS |
Υ |
|||
Μίζα |
Y |
|||
Μανιβέλα |
_ |
|||
Στροφόμετρο |
Y |
|||
Κοντέρ |
Y |
|||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|||
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|||
Φέρινγκ |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
|||
Κεντρικό σταντ |
_ |
|||
Πλάγιο σταντ |
Y |
|||
Σχάρα |
_ |
|||
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr