Μπορεί σε κυβισμό το νέο YZF-R3 να μπαίνει ανάμεσα σε R6 και R125, όμως στην αισθητική του είναι πολύ πιο φιλικό, πιο καθημερινό και λιγότερο sport, ακόμα και από τον μικρό, εξαγριωμένο αδελφό των 125 κυβικών! Από την πρώτη κιόλας ματιά, καταλαβαίνει κανείς πως εδώ δεν έχουμε έναν απευθείας ανταγωνιστή του RC 390, καθώς απουσιάζουν τα premium sport χαρακτηριστικά (ανάποδο πιρούνι, ακτινική 4πίστονη δαγκάνα, κ.α.) που απαντώνται στη μοτοσικλέτα της ΚΤΜ. Αντίθετα, από ότι φαίνεται, η Yamaha θεωρεί το Ninja 300 ως πιο άμεσο ανταγωνιστή, και πάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα βασίστηκε (τα 2 μοντέλα έχουν εξαιρετικές ομοιότητες), για να παρουσιάσει την δική της “βελτιωμένη πρόταση”. Συμβατικό πιρούνι, συμβατική δαγκάνα, ατσάλινο πλαίσιο deltabox, ατσάλινο ψαλίδι, πίσω ελαστικό με ψηλότερο προφίλ, όχι ακραίο sport design. Από την άλλη πλευρά, το R3 είναι σαφώς πιο επιθετικό από το Honda CBR300R. Διπλοί προβολείς σε κλασικό YZF στιλ, με τον αεραγωγό της μέσης να θέλει να θυμίσει το Ram-Air των R6 & R1, και με ένα τρίτο, μικρότερο φωτιστικό σώμα στο κέντρο της μάσκας. Sport εμφάνιση στους αλουμινένιους τροχούς, ανασηκωμένη ψηλή ουρά και μικρή σέλα συνεπιβάτη που σε πείθουν για τις... supersport καταβολές της μοτοσικλέτας. Πολύ καλή είναι η ποιότητα κατασκευής, η συναρμογή και η βαφή του R3.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr