Κυκλοφορούσε ως φήμη εδώ και πολύ καιρό, με τον Hayden να φέρεται μεταξύ Aprilia και Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes. Τελικώς η απόφαση ελήφθη και τα MotoGP χάνουν έναν πρωταθλητή.
Για τον Nicky Hayden αυτή η σεζόν κλείνει έναν πολύ μεγάλο κύκλο. Ο Αμερικανός έφτασε στα MotoGP τη σεζόν του 2003, έχοντας πίσω του την κατάκτηση του αμερικανικού πρωταθλήματος AMA SBK στη σέλα ενός Honda VTR RC51 το 2002, για να βρεθεί στην εργοστασιακή Repsol Honda δίπλα στον Valentino Rossi.
Ο νεαρός από το Κεντάκι ήταν τόσο γρήγορος όσο και αθόρυβος, έτσι πολύς κόσμος δεν περίμενε τον θρίαμβό του το 2006, όταν έγινε ο πρώτος αναβάτης που θα κατάφερνε να σταματήσει τη φρενήρη πορεία του Rossi από το 2001 και μετά. Παράλληλα, ο Hayden έχει γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία ως ο τελευταίος - μέχρι στιγμής - Αμερικανός πρωταθλητής MotoGP. Με δεδομένο πως μετά την αποχώρησή του δε θα υπάρχει πια κανένας Αμερικανός στο πρωτάθλημα, μάλλον αργεί η ώρα που αυτός ο τίτλος δε θα ισχύει. Επίσης, θα είναι μάλλον κι ένα σημαντικό πλήγμα για τη δημοτικότητα των MotoGP στις ΗΠΑ.
Τα χρόνια του στη Repsol Honda ακολούθησαν μερικές δύσκολες σεζόν στη Ducati και στη συνέχεια η συνεργασία του με την ομάδα του Aspar. Τα τελευταία δύο χρόνια πάνω στην Open Honda, αρχικά με το RCV1000R και φέτος με το RC213V-RS δεν του έχουν επιτρέψει να καταφέρει κάτι το ουσιώδες, πέραν του να βολοδέρνει στη 19η θέση της κατάταξης.
Από την αρχή της φετινής χρονιάς o Hayden επεξεργαζόταν το ενδεχόμενο να έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου μετά από μια γεμάτη δεκαετία στα MotoGP. Δίχως να κρύβεται σε δημοσιοσχεσίτικους καθωσπρεπισμούς, ομολογούσε πως η προοπτική μιας ανταγωνιστικής συμμετοχής στο WSBK δεν τον αφήνει αδιάφορο. Στο μεσοδιάστημα αρκετές φορές διαβάσαμε πως ο Hayden "εθάθη να μιλά με παράγοντες ομάδων WSBK" και τον τελευταίο καιρό ήταν γνωστό πως βρισκόταν ανάμεσα σε μια Aprilia και μια Honda. Η απόφασή του έγινε τελικώς λίγο πιο εύκολη όταν μαθεύτηκε πως υπάρχουν αμφιβολίες για τον βαθμό εμπλοκής της Aprilia στο πρωτάθλημα WSBK της επόμενης χρονιάς, έτσι προκειμένου να πάθει ό,τι και ο Marco Melandri πέρυσι (όπου αναγκάστηκε να μετακομίσει στα MotoGP χωρίς να το θέλει με μια από τις πιο αργές μοτοσυκλέτες), πήρε την εύκολη απόφαση και έδωσε τα χέρια με τον Ronald Ten Kate, για να τρέξει του χρόνου με το CBR1000RR της Ten Kate. Όχι ακριβώς και η πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα των WSBK, αλλά σίγουρα όχι για να σέρνεται στην ουρά κάθε αγώνα και οπωσδήποτε με καλύτερες προοπτικές, καθώς το 2017 εκτιμάται πως θα σκάσει μύτη το νέο, ανανεωμένο και ελπίζουμε αγριεμένο νέο Fireblade.
Για τον Nicky Hayden ανοίγεται μπροστά του μια εκπληκτική προοπτική. Να γίνει ο μοναδικός αναβάτης στην ιστορία των αγώνων ταχύτητας που να έχει κατακτήσει και MotoGP και WSBK. Συνήθως όσοι το προσπάθησαν πήγαν από τον κανονικό δρόμο, πρώτα τα Superbikes και μετά τα GP. Όλοι απέτυχαν. Αυτός θα πάει ανάποδα, έχοντας ήδη καταφέρει το πιο δύσκολο. Με λίγη τύχη, το ταλέντο και την εμπειρία που σίγουρα έχει και μια καλή μοτοσυκλέτα από τη Honda, θα έχει την ευκαιρία να γράψει το όνομά του με ολόχρυσα και κεφαλαία γράμματα στα βιβλία της ιστορίας των αγώνων ταχύτητας: Και MotoGP και WSBK και AMA SBK. Κι ας μην ήταν ποτέ ούτε Rossi, ούτε Lorenzo, ούτε Marquez. Αν μη τι άλλο, από το να τερματίζει 19ος και 20ος στα GP, αξίζει να προσπαθήσει για το ακατόρθωτο. Κι αν του κάτσει;