net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στο internet διέρρευσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Ζ250.

Νέο Kawasaki Z250: Τεχνικές λεπτομέρειες

Στο Διαδίκτυο διέρρευσε το διαφημιστικό φυλλάδιο του νέου Ζ250 που περιλαμβάνει και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, για τη Μαλαισία, λίγες ημέρες πριν παρουσιαστεί επίσημα στη χώρα.

 
Το νέο Ζ250 παρουσιάστηκε από την Kawasaki τον περασμένο Φεβρουάριο με την ιαπωνική εταιρία να έχει δημιουργήσει και ένα microsite αφιερωμένο sστο νέο της μοντέλο. Από τότε μέχρι και σήμερα δεν είχε ακουστεί κάτι άλλο για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά αν και γνωρίζαμε ότι θα βασίζεται στα Ninja 250/300.

Το Ζ250 είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στην αγορά της Μαλαισίας στις 23 Οκτωβρίου. Ωστόσο, κάποιος ενθουσιώδης φίλος ιαπωνικής εταιρίας αποφάσισε να κάνει γνωστά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας μια ώρα αρχύτερα.

Δυστυχώς οι ποιότητες των εικόνων που δημοσίευσε η ιστοσελίδα motomalaya.net δεν είναι τόσο καλές ώστε να μπορέσουμε να δούμε όλα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Οπότε θα μοιραστούμε μαζί σας όσα περισσότερα βλέπουμε. 

Ο υγρόψυκτος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 249 κ.εκ. με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο αποδίδει 32 ίππους και 2,1 kgm ροπής στις 11.000 και 10.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Το ατσάλινο πλαίσιο του Ζ250 είναι τύπου διαμάντι και διαφέρει στα χαρακτηριστικά του από αυτό του Ninja 300 με στόχο την μεγαλύτερη ευελιξία. Το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 1.400 χλστ. (από 1.405) η κάστερ στις 25 μοίρες (από 27) και το ίχνος στα 82 χλστ. (από 93) κάτι που σημαίνει ότι το μικρό Kawasaki θα είναι ιδιαίτερα ευέλικτο στους δρόμους της πόλης. Περνώντας στις αναρτήσεις μπροστά βλέπουμε ένα συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37 χλστ. ενώ το αμορτισέρ συνδέεται στο πλαίσιο μέσω μοχλικού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτισή του σε πέντε θέσεις. Η σέλα βρίσκεται στα 785 χλστ. από το έδαφος ενώ το μήκος και το πλάτος του Kawasaki ανέρχεται στα 2.010 και 750 χλστ. αντίστοιχα. Το βάρος και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ δεν διακρίνονται στο φυλλάδιο αλλά τουλάχιστον το πρώτο αναμένεται κάτω από τα 174 «γεμάτα» κιλά του Ninja 300 στην έκδοση με το ABS.

Για το φρενάρισμα του Ζ250 έχει τοποθετηθεί ένας δίσκος 290 χλστ. εμπρός που συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων ενώ ο πίσω είναι 220 χλστ. επίσης με διπίστονη δαγκάνα. Τέλος οι 17ηδες τροχοί φέρουν ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Τέλος, να πούμε ότι η τιμή του νέου Ζ250 στη Μαλαισία βρίσκεται κοντά στα 5.000 ευρώ, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε στην Ευρώπη με το μεγαλύτερο μοτέρ των 300 κ.εκ.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ