Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση
  • Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση

Kymco Dink-R 125i: Κατάλληλο για την πόλη, με χαμηλή κατανάλωση

Κινητήρας G5 ECO με απόδοση 11,2 ίππων
Δισκόφρενα 240 και 220 χλστ με CBS
Full LED φωτιστικά σώματα και LCD πίνακας οργάνων
Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος και τιμή στα 3.245 ευρώ

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Κινητήρας G5 ECO με απόδοση 11,2 ίππων

Το Dink της Kymco είναι ένα από τα παλαιότερα της εταιρείας και μάλιστα αυτό με το οποίο έκανε η εταιρεία την είσοδό της στην ελληνική αγορά πριν από 25 χρόνια. Με το νέο Dink-R 125i η εταιρεία επαναφέρει το ιστορικό για αυτήν όνομα, στην μορφή ενός GT scooter μικρών διαστάσεων. Αυτό εξοπλίζεται από έναν τετραβάλβιδο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα G5-ECO στα 125cc, με την κατανάλωση των 2,9 λ/100χλμ. Αποδίδει 11,2 άλογα στις 8.500 σαλ και 10,6 Nm ροπής στις 6.500 σαλ ενώ έχει ηλεκτρονική ανάφλεξη CDI. Η ομαλή λειτουργία του εγγυάται άνετες μετακινήσεις μέσα στην πόλη και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από διανομείς.

Δισκόφρενα 240 και 220 χλστ με CBS

Στο σύστημα πέδησης του Dink-R συναντάμε έναν δίσκο 240 χλστ εμπρός και δαγκάνα 2 εμβόλων και έναν δίσκο 220 χλστ πίσω. Για την βελτίωση του φρεναρίσματος και την μείωση απόστασής του τα φρένα εξοπλίζονται με σύστημα συνδυαζόμενης πέδησης (CBS) που συνδράμει στην ασφάλεια του αναβάτη. Στους χυτούς τροχούς αλουμινίου 13 ιντσών, τοποθετούνται ελαστικά διαστάσεων 120/70 εμπρός και 130/70 πίσω και οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω. Το ρεζερβουάρ είναι στα 6,2 λίτρα και παρόλο που δεν είναι μεγάλο αρκεί για περισσότερα από 200 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Full LED φωτιστικά σώματα και LCD πίνακας οργάνων

Ο μοντέρνος χαρακτήρας του scooter ενισχύεται από τα Full LED φωτιστικά του σώματα τα οποία τοποθετούνται σε καλοσχεδιασμένους προβολείς. Το μούτρο του μάλιστα θυμίζει μπροστινή όψη μοτοσυκλέτας με το μαύρο ρύγχος και τα προεκτάσεις των προβολέων προς τα κάτω. Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν 3 LCD οθόνες με μία έξυπνη διάταξη μίας κυκλικής στο κέντρο και άλλων δύο εκατέρωθέν της. Στην κεντρική υπάρχει η ένδειξη ταχύτητας, ενώ στις άλλες δύο στροφόμετρα, ένδειξη θερμοκρασίας του κινητήρα και στάθμη καυσίμου στο ρεζερβουάρ, η ώρα, η τάση της μπαταρίας και ο χιλιομετρητής.

Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος και τιμή στα 3.245 ευρώ

Για την μεγιστοποίηση της άνεσης, κάτω από την σέλα χωράει με ευκολία ένα Full Face κράνος αλλά και μικροαντικείμενα του αναβάτη ενώ πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και στην ποδιά του scooter σε ένα πρακτικό ντουλαπάκι. Η ζελατίνα του είναι αρκετά μεγάλη και απομακρύνει αποτελεσματικά τον άνεμο από το στήθος του αναβάτη. Στο μπροστινό τμήμα της σέλας υπάρχει επίσης ένας γάντζος για την ανάρτηση αντικειμένων που θα λύσει τα χέρια του αναβάτη όταν θέλει να μεταφέρει σακούλες. Η τιμή του είναι στα 3.245 ευρώ και αποτελεί την πρόταση της Kymco στα GT scooters 125cc.