Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
  • Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
  • Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
  • Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
  • Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
  • Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου
  • Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου

Kymco Dink-R 125i: Η επιστροφή ενός θρύλου

Η Kymco πριν από 25 χρόνια έγραψε την δική της ιστορία με το Dink ένα από τα πρώτα GT scooters στους ελληνικούς δρόμους. Σήμερα επιστρέφει με το ανανεωμένο Dink-R125i ένα μικρό GT scooter με αερόψυκτο κινητήρα χαμηλού κόστους συντήρησης και οικονομικής κατανάλωσης καυσίμου.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Επιδόσεις: Με 11.2 ίππους και 11 Nm ροπής.

To Kymco Dink-R 125i είναι εξοπλισμένο με αερόψυκτο κινητήρα τεχνολογίας G5- Eco τεσσάρων βαλβίδων με χωρητικότητα 125 κ. εκ. και απόδοση 11,2 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 10,6 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού πετυχαίνει μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Kymco 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 6,2 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα. Οι επιδόσεις του το κάνουν κατάλληλο για τους κατόχους του Α1 διπλώματος ή αυτοκινήτου, υπό προϋποθέσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »