Πλήρως ανακατασκευασμένη και λειτουργική εμφανίστηκε να κυκλοφορεί στους δρόμους του Λας Βέγκας.
50 χρόνια μετά την πρώτη της κυκλοφορίας
Η μοτοσυκλέτα βγήκε από το εργοστάσιο το 1973, και σήμερα μετά την πλήρη ανακατασκευή της, βρέθηκε σε δημοπρασία. Ο κινητήρας δέχθηκε τις απαραίτητες εργασίες με τοποθέτηση καινούριων ανταλλακτικών και επισκευή όσων χρειάζονταν. Στρόφαλος, πιστόνια, κύλινδρος αλλάχτηκαν και τοποθετήθηκε νέο σύστημα ηλεκτρονικής ανάφλεξης. Μετά από τα μηχανικά μέρη, σειρά είχε η εξωτερική εμφάνιση, η οποία μετά τις απαραίτητες επιδιορθώσεις, «περάστηκε» με κεραμική επίστρωση για να αναδειχθεί και να προστατευτεί το χρώμα της. Με αυτό το αποτέλεσμα ο πρώην ιδιοκτήτης ήταν απόλυτα ικανοποιημένος, παρόλα αυτά, έμεινε έκπληκτος όταν η προσφορά πέρασε τα 55.000 δολάρια στη δημοπρασία.
Από τη διαδικασία της ανακατασκευής δεν παραλείφθηκε κανένα σημείο. Καινούρια αλυσίδα, νέο σύστημα εξάτμισης, καθώς και έλεγχος όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών μερών ήταν απαραίτητος. Ολόκληρο το μπροστινό σύστημα ανάρτησης επισκευάστηκε με καινούρια ανταλλακτικά και τοποθετήθηκαν ζάντες αγορασμένες από την Αγγλία για να ταιριάζουν στα πρότυπα της τότε εποχής. Ο σκελετός δέχθηκε αμμοβολή και ενίσχυση στα σημεία που κρίθηκε απαραίτητο. Καινούρια αυτοκόλλητα και σήματα τοποθετήθηκαν, έπειτα από ειδική παραγγελία για να τονίσουν την αυθεντική της εμφάνιση. Γυαλίστηκαν ξανά και βάφτηκαν με χρώμιο τα απαραίτητα εξαρτήματα για να φτάσει στο σημείο, να έχει τόσο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα, ώστε να μπει στην πρώτη δεκάδα των πιο εμπορικών οχημάτων της δημοπρασίας.
Kawasaki Z1 900 1973
Πλήρης ανακατασκευή με άψογο αποτέλεσμα
Ξεπέρασε τα 55.000 δολάρια σε δημοπρασία
Μέχρι και ο δημιουργός της εξεπλάγην
Πόσα χρήματα θα δίνατε εσείς για το συγκεκριμένο μοντέλο;