Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Γνωστό από την προηγούμενη γενιά, το ατσάλινο πλαίσιο συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του αφού μαζί με το εντυπωσιακό αλουμινένιο ψαλίδι αποτελούν μια δοκιμασμένη λύση που ταιριάζει ακριβώς στον χαρακτήρα του Versys. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 219 κιλά με πλήρη υγρά και στον τομέα των αναρτήσεων εφοδιάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ της Showa (διαθέτει ρύθμιση για την επαναφορά στη δεξιά πλευρά και για την προφόρτιση στην αριστερή) και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση για την προφόρτιση η οποία γίνεται χωρίς εργαλεία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Η Kawasaki επέλεξε κλασικές λύσεις και στον τομέα της πέδησης, όπως άλλωστε συναντάμε και στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Οι δύο δίσκοι 300χιλ με τις διπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και ο ένας δίσκος 250χιλ με τη μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας στο πίσω μέρος κάνουν σωστά τη δουλεία τους, καθώς χρειάζονται 45,1m για να ακινητοποιήσουν τη μοτοσυκλέτα από τα 100-0 χλμ/ώρα, προσφέροντας παράλληλα και δυνατό αρχικό δάγκωμα. Τέλος, οι όμορφες 6κτινες ζάντες της προηγούμενης γενιάς παρέμειναν και ¨τυλίγονται¨ με τα ελαστικά Sportmax της Dunlop σε διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-17.

Σελίδα 1Kawasaki Versys 650 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά