Αφήνουμε την εμφάνιση στο πλάι
(υποκειμενική), και πιάνουμε περιφερειακά και εξοπλισμό. Δεν υπάρχει σύγκριση.
Το RC
200 ABS
τα έχει όλα -εκτός από τον δυνατό κινητήρα που έχει το Ninja. Αναρτησάρες, φρενάρες, ψαλιδάρα, φαρδιές
ζάντες με δυνατότητες επιλογής top ελαστικών, trip computer, LED φώτα,
ABS
που απενεργοποιείται, φωτιζόμενους διακόπτες, φλας στους
καθρέπτες, κ.α. Μάλιστα. Όμως, μη φεύγετε εδώ, τα φώτα δεν ανοίγουν ακόμα, η
παράσταση δεν τελείωσε, καθώς και ο έτερος πρωταγωνιστής έχει τα δικά του,
αξιοπρόσεκτα όπλα για να βάλετε στη ζυγαριά. Το Kawasaki Ninja 250 SL έχει
πρώτα από όλα κινητηρούκλα, και υψηλή -υψηλότατη- τελική ταχύτητα. Είναι το
μόνο από τα 2 που κάνει εύκολη σούζα, ενώ σε καθημερινές συνθήκες αποδεικνύεται
πιο εύκολο στη συμβίωση, πιο μαλακό, και πιο άνετο. Στο δρόμο, τα λεπτά
ελαστικά του το κάνουν πιο ευέλικτο, στην πίστα θα κινηθεί απρόσμενα γρήγορα,
ενώ οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν ιδανική sport μοτοσικλέτα
για χαμηλά αναστήματα. Τελικά τι σας ενδιαφέρει περισσότερο; Οι απόλυτοι χρόνοι
στην πίστα (σε μια κλειστή πίστα, γιατί σε Μέγαρα και Σέρρες η έξτρα δύναμη του
Kawasaki
το πιθανότερο είναι να παίξει τον καθοριστικό παράγοντα)
και ο υπέρτερος εξοπλισμός, ή οι κορυφαίες επιδόσεις του κινητήρα και ο πιο fun, καθημερινός χαρακτήρας; Και για να
μην ξεχνιόμαστε... τι ύψος έχετε;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Τι γνωρίζουμε για το νέο τρικύλινδρο Adventure της Zontes;
Παρουσιάστηκαν οι νέες Vespa Primavera & Sprint 150
Ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του πακέτου Team Suzuki για το GSX-8S
Παπιά 125cc που αποδίδουν πάνω από 9 ίππους
Το σχέδιο της Ε.Ε. για ταχυφορτιστές κάθε 60 χλμ. στις κεντρικές οδικές αρτηρίες
Τι άραγε λείπει από τις σημερινές μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση: Φίλτρο αέρος Meiwa
Στην 3η θέση ανέβηκε η Voge τον Απρίλιο στις μοτοσυκλέτες
Daytona Flert 110: Πρακτικό scooter με λιγότερα από 1800 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr